SLIPPY.BLOG.HR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rođen 1987...
Image Hosted by ImageShack.us
ekipa s kojom provodim subote...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
itd, itd...
Stranice koje morate posjetit
Adry
Vere&Tasha
5th

VK/ZG-partijaneri

29.04.2006., subota

Fucking RAIN

evo, ovog trenutka gledam vremensku prognozu, i znate sta... NE IDEM NA PRVI MAJ... prvi put u zivotu, u zadnjih 5-6 godina otkad idem uopće na sopot i tako negdje... za nedjelju su najavili dnevnu temperaturu 14, (najviše 14), a zamislite kolko ce bit temperatura u npr 4 ujutro, pa jedno 3 celzija... tako da sutra idem u briju, i napit cu se i za subotu i za 1 maj odjednom... BRIJA DO JAJA...
>>>>ovo je satelitska snimka<<<<
Image Hosted by ImageShack.us
>>>>ovo je prognoza za nedjelju<<<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Razdoblje oblačnog, kišovitog i prohladnog vremena nastavit će se i u nedjelju. Obilnijih pljuskova, ponegdje s grmljavinom, bit će na Jadranu, a poslijepodne mjestimice i u unutrašnjosti. U većem dijelu unutrašnjosti puhat će slab i umjeren sjeverac i sjeveroistočnjak, u Slavoniji umjeren jugoistočnjak, na sjevernom Jadranu slaba i umjerena bura, a u Dalmaciji umjereno i jako jugo. Jutarnja temperatura zraka od 4 do 10, na Jadranu od 10 do 15, a najviša dnevna u unutrašnjosti uglavnom od 6 do 12, na Jadranu od 14 do 19°C

JEDNOM RJEČJU, K A T A S T R O F A!!!!puknucu

- 00:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #

26.04.2006., srijeda

Kao što slika kaže...

Heh, danas se probudim, sve super, sve 5... Dođem u školu, opet sve super... Dobio 4 iz hrvatskog, zadaćnice... Tema je bila "još hrvatska ni propala...." i ja pun patriotizma i domoljubja napisem za 4... Ali daljnje vijesti su me rastuzile... Svi odreda najavljuju kišu i loše vrijeme za 1. maj... strava... Nakon toga na tjelesnom igramo nogomet i šta se dogodi... UGANEM J**** NOGU... odma nateklo kao kruška... i sad stavljam neke gelove, i takva sranja, aj bar neću sutra u školu, ali stvarno moram bit BAKSUZ i shebat nogu 4 dana prije DANA RADA... Ma uzas...

p.s. netko mi je obećao masazu... hehe pozz....rolleyes

pozdrav ::: sabanu, mravu, vlatku, tomiju, kalaji, noki, šljivi i mlađi koji su u ZG, željkici, andrei, pinkici, kapuli, i SVIMA KOLIKO VAS IMA"!!!!
wave

"ti si tako lijepa, a ja sam takav smrad...."burninmad

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

25.04.2006., utorak

evo mene... opet

Pa di ste mi ekipa, nije mi se dalo pisat novi post, al ipak sad moram opet... Prošli su mi praznici i počela škola... jeeee--- sretan, al NE... Ma eto tako, praznici su bili oke, ma šta oke, VRHUNSKI... al evo, ipak utjehu u tom sto je počela skola trazim 1. svibnja (iliti prvi maj...). Idemo spavat na Sopot, ja, mićo-mrav, kalaja, braća šimunci, sabljak, i pod upitnikom su šljiva i mlađo... Al nea veze.. Već sad znam da će bit vrhunski... OSIM... ako ne bude padala kiša, inace, sprdnja je zagarantirana...!!! Lagano cuganje, sprdnja i tako od nedjelje popodne, kad planiramo ići pa do ponedjeljka, dok nam se bude dalo... Jedva cekam...
Ipak sam ja osuđen na dobru zabavu.. hehe...
uživajte narode....
pozdrav svima-KOLIKO VAS IMA....!!! Image Hosted by ImageShack.us

- 18:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

16.04.2006., nedjelja

SRETAN USKRS

Pa di ste moj narode!! Šta se radi? Ja uživam u ovim krasnim praznicima, sprdnja do jaja!!! Sinoć u gradu PREDOBRO... Sve je počelo slavljem rođendana kod Ive G., ma sprdnja do bola, lagano cuganje i zaebancija! Ma ono, prestrašno, tj predobro... Onda sam otišao malo u Lenije, jel? nut I tamo je bilo ok, samo da je bilo duze, al neka, šta cemo sad... Onda u passage, malo prevelika gužva, al ono, i to trpim i odlazim u Vanillu gdje se pridruzujem svojima... Bratić, brat, sestrična, moj šogi itd, itd... tamo sprdnja, i naravno, oko 4 ujutro se sjetimo da smo gladni... I naravno šta? Na kunjevce!!! I najeli se ko stoke! Kući sam stigao oko pol 6.. Ma luda brija!!
Pozdrav svima – (pinkici, matei, ivi v., željkici, adry, juki, sabanu, mravu itd itd...)

I SVIMA SRETAN USKRS!!!

- 11:53 - Komentari (26) - Isprintaj - #

15.04.2006., subota

Jeee- odluka je pala

Ljudi moji pa to je nemoguće... Odlučio sam gdje idem na faks... VERN iliti MENADŽMENT... I to u ZAGREBU.. I još da nisam sa Kapulom u stanu...aL naravno da jesam!!! hehehe... bit ce preludo...
I can't wait!! evo, jos malo pa cu na cuganje, naime, idem kod Ive Galić koja slavi rođendan... Bit ce cuge, droge, kurvi, svega!!! hehehehe!! JOOOJ, PIVCE MOJE, NEDOSTAJALO SI MI!!!!

POZZ SVIMA... pusa nekom!! ;)

- 16:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

13.04.2006., četvrtak

jos malo pa "the end"

noIsuse, kao da je jučer bilo kad su nas u parku gađali kukuruzom i vikali frrrrr... kao da je jučer bilo kad smo se prvi put napili u skoli... (2. polugodiste 1. razred...)... Vrijeme brzo leti... Prebrzo... Istina je da sam mogao dobiti i bolji razred, ali dovoljan je "crnjak" ovo sto pričam... a to je da jos nekih mjesec dana i gotov je jedan veliki dio mog zivota... srednja skola... da, bilo je zabavno, bilo je naravno i tužnih dana, ali ipak su prevladali ovi ljepši... Odlazak u školu u ponedjeljak, prepričavanje događaja od tek završenog vikenda, sprdnje, zafrkancije... ma preludo... onda pred vikend, dogovori za brije... ali ne treba tugovat, odlazak na faks (daj boze u ZG) ce bit jos i ludji... ali srednja skola je ipak srednja skola... tu se steknu prve ljubavi u zivotu, prva iskustva, jel?
i to je jedan od velikih razloga zasto jedva cekam norijadu, da zadnji put slavimo kao prava ekipa, da proslavljamo sve gluposti koje smo cinili tijekom skolovanja...
p.s. jos jedna poruka vama koji niste maturanti - iskoristite ovo vrijeme za lude provode, sprdnje, jer cete tek sad, kao ja, shvatit da više nema npr šalabahtera, sprdnja sa profesorima...faks je ipak nesto drugo, premda znajući sebe, bit ce mi jos ludje kad budem student....

pozz svima!party

- 12:42 - Komentari (14) - Isprintaj - #

11.04.2006., utorak

josh samo sutra...

mrzim skolu.. mislim da se tu nema sta posebno objašnjavat zasto... mislim, sjedit na klupi svaki dan po 4, 5 sati, je zločin... kao sto sam negdje čuo-- jedino u školi životinje muče ljude-- haha...
danasnji dan je tako bio monoton, ali sve u svemu ok... malo sam pospan cijeli dan... zijev ... eto... ne znam sta da vam pisem... nekako mi sve ide super, to nažalost najčešce ne zavrsi dobro, al nadam se da hoce...

eto, pozz Pinkichu, Kapuli, Željkici, Adry, Sabanu, Juki, Deli, itd.itd....

odoh spavat...
kao sto sam rekao cijeli dan zijev mi se pajki..

- 21:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #

10.04.2006., ponedjeljak

Financije RJEŠENE

Sinoć još mislim, dal učit za financije test, ili ne... Izabrao sam naravno, negativni odgovor!! Ma di ću ja to učit... Burze, mešetari, aprecijacija, inflacija, deflacija, bla,bla,bla.... DOOOOSADNO... I naravno, nisam pogledao, i ujutro ko zombi došao u školu... Nisam vidio prst ispred sebe... A treba još i test pisat... Odvratno... Ali nebi ja bio ja da nisam prepisao skoro cijeli test... hehehe... ma ludara.. Bash sam se oraspoložio zbog toga... Poslije škole odlazim do mog brace, i daje mi auto da se idem vozat... Na putu srećem Željkicu (pozz Željkicimah), i odlazim po mog "kolegu" Tomija i s njim sam doživio skoro dvije prometne... Ovi vozači autobusa su presmješni vozači, oduzme ti prednost i boli ga uVo.. Al ipak je Mikka Hakkinen bio snalažljiv... (Mikka=ja)... Vozamo se, bla,bla,bla... Ma ono, vani prži sunce, i naravno, idem na nogomet... Na nogometu je bilo uobičajeno, samo su tribine bile malo drugačije... Na lokama je bilo ispunjeno do posljednjeg mjesta... Željkica, Andrea, Tena (5th), Anii (Anita) i još jedna cura kojoj ne znam ime...dead pozz svima njima... osim Željkice, jer je ona već pozdravljenathumbup
I tako se vraćam kući, srećem Adry u parku (pozz njoj), draleta bikera, slavića itd... Eto ljudi moji idem polako pod tuš pa predvečer u grad... Štošta se mora obavit...zujosmijeh
uz ove pozdrave pridodajem josh neke... to su:
==Matea (prijateljice, fuck the car... glavno da si mi ti dobro...)
==Pinkich (hm... rolleyes)
==Kapula (ubio si me na nogometu, onaj dribling.. ma ronaldinho bi
se zapitao--bravo care..)
....hm ko još... nitko...
ekipa uživajte.....!!!

eh da.. skoro sam zaboravio...ajd vi ljaksoni koji pišete sranja po blogu, nemojte to radit.. uzaludan vam je trud kad cu izbrisat komentar.. hvalanamcor

- 18:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

09.04.2006., nedjelja

Subota, pr3ludo.

Evo mene... Jel me netko tražio?? Hmm.. :) Pa di ste ekipa... Nedjelja je... Po meni, osim što nema škole UBJEDLJIVO NAJGORI DAN U TJEDNU... Još kad znam da idem sutra ujutro u školu i kad pišem test iz... ček da provjerim, DA, iz financija... Već po ovom se može zaključit da ne znam meda... Al nea veze.. Nek sam se sinoć fino proveo, ma ustvari, više nego fino... (((Ustvari, proveli smo se, jel???)))rolleyes
bilo je stvarno svega, od party do kiss..LOL... ma ono, idealna subota...
PRIČA KAŽE SLEDEĆE...(ovo je citat iz BOBE...)
sve do 9 nisam znao oću uopće ići u grad... prvo starci nešt srali, pa onda je bilo upitno oćemo zapit kod čuljka, jer su oni bili na tekmi u Koprivnici, pa ništa nije bilo sigurno.. Ali, oko 9 čuki javlja da party (cuganje) počinje u pola 10... Ja gospodin došao motorom u grad (imao sam namjeru spavat kod njega), al nisam imao namjeru vozit motor pijan (što se i događa na kraju večeri, točnije oko 4, pol 5... ne sjećam se). Dolazim kod čukija, a tamo već party za ekipu... Šimunac, Kapula, Domo, Ana Sučić, Muki, Juksa, i poseban gost RAMA koji nam je došao iz Splita, gdje studira!! I tako cuga, laganini, i u međuvremenu odem do franc da vidim šta se tamo ZBIVA... U pass gore, stara i stalna ekipa... Matea, Iva, Pinkich** Robi, naše odbojkašice itd, itd... pozz njima...nekima i pusa...rolleyes i oko, ne znam točno odlazimo dolje i brija u passageu... Cajke su opet probudile u nama ono NAJGORE... a tek one plesačice... Booože sačuvaj...lud i onda nestajem, u tami noći.... eh, da... što se tiče kiss, vjerovatno već znate pa je glupo ponavljat opet...thumbup

pozz... Pinkichu, Teni, Sabanu, Juki, Sirovini, Čuljku i Co., Mateici, Ivi V., Željkici, Kikici itd, itd, itd... pozz..

odo nešt pojest i gledat malo tenis, pa malo na nogomet i tako...

POOOZDRAV EKIPA!!!!!!
wavewavethumbupwavewavehrvatska

- 10:06 - Komentari (11) - Isprintaj - #

07.04.2006., petak

POZDRAV SVIMA!!!

eeej, sta ima ljudi? kako ste mi? evo ja sam ok, sretan sam jer čujem da će vrijeme bit dobro idućih dana... valjda... da bar bude u subotu fino... (kiss) bit će ludnica... valjda... mislim, trebalo bi bit JEL??
eto za, nekih 10ak minuta idem u školu, joooj, odgovaram njemački... mislim da ću izgorit burninmad al viiiiiiikeeeeend se blizi a svi živimo za vikend...jel tako???
...
pozdravi
...pinkich..(ubit će te mamica i tatica zbog onog sinoć)dead
...željkica...(ne znam, najvjerovatnije idem spavat kod čukija)
...adry... (sretno sa nevenom... thumbup)
...matea... (nemoj headbang, bit će sve thumbup)
...saban... (eh, šta da ti kažem...imaš dopa?)
...juka... (kralj)


wavewavewavewave

- 12:30 - Komentari (14) - Isprintaj - #

05.04.2006., srijeda

VISCA EL BARCA!!!

BARCA CHAMPIONS Eh, svi koji me poznate imalo, znate da sam lud za Barcom!!! pa naravno da jesam... Jel obožavam nogomet a nogomet je za mene Barcelona! Evo, sad sam stvarno nut (lud), jer Barca je dokazala (OPET) da je na vrhu svjetskog nogometa....
BARCELONA : BENFICA 2:0 (Ronaldinho, Eto'o)
Bio sam jako u bedu kad sam vidio da ne prenose Barcelonu ali sam se snašao i našao program gdje je bila barca!! Ma tekma iz snova..!!
Zasad su pali Panatinaikos, Werder, Udinese, Chelsea i sad Benfica....
Na redu je AC Milan!!! Sretno BARCA!!!!thumbupthumbup

pozz svima, pošto se neki uvrijede kad ih ne pozdravim!!!wave
DADO, U PRAVU SI, BIO SAM NA NJIHOVOJ STRANICI.....!!!

- 22:50 - Komentari (14) - Isprintaj - #

04.04.2006., utorak

slika nema veze sa postom... to je moj prijatelj mata... Danas, dan iz snova....Da je bar svaki «taki»

Počelo je sa buđenjem... Uzeo sam upravni postupak i učio, i to je ustvari jedina crna točka današnjeg dana... Onda sam dobio poruku od XxX i počeo se malo dopisivat dok sam učio... Nisu važni detalji... Onda sam rekao mojoj dragoj mamici da neću ići na nulti jer ne znam to što trebam odgovarat (Podsjećam vas da sam i u petak pobjegao zbog tog) NJEMAČKI... Fuuj... I dolazim na prvi sat, pišemo test i rješio sam ga ok.. Bit će 2.. valjda... I onda show... Imamo radno pravo ali (naravno), Tomi Šimunac i ja bježimo i odlazimo u park gdje pronalazimo Čuljka i Kapulicu... S njima se sprdamo i odlazimo u Admiral papat... Svako je pojeo jednu finu Bečku.... Tomi i ja donosimo odluku da nećemo i na drugi sat radnog prava... I taj sat provodimo sprdajući se u parku... Vraćamo se na predzadnji sat (Sociologija) koji nam drži Štef Andrić i njega malo izvaramo i na kraju nas i on pusti!!! Opet u park i sprdnja... Ali taj odlazak mi je mogao totalno usrati cijeli dan... U genscherovoj ulici smo prestigli auto... To ne bi bilo tako posebno da u tom autu nisu bila dva drota... I naravno, počeli su trubit i morao sam stat... Evo, sad ću vam reći koje sam sve prekršaje napravio...
1) Tomi nema kacigu
2) Nemam vozačku za motor
3) Ne znam gdje mi je prometna za motor
4) Obišao sam na punoj liniji
5) Vozio sam skoro 90 km/h (dopušteno 50)
Ali ljubazni nas je policajac pustio...
Zaključak je da mi je dan iz snova, dan bez škole!!!

- 20:44 - Komentari (19) - Isprintaj - #

03.04.2006., ponedjeljak

Prošao vikend

PANJ headbangEto, prošao nam je još jedan vikend... Bilo je prosječno, sve u svemu OK. Jučer ništa pametno nisam radio... Ujutro se probudio, otišao se vozat malo, onda oko 3 otišao na nogomet na gimbulju, tamo bio do 4 jer je počela padat kiša... E, da, pozdrav mojoj mami koja mi je napravila ručak po meni... Dagnje... mmmmmm... obožavam ih, a smiješno je to što ih do prije par godina nisam mogao vidjet... I tako, onda je počeo Ljubićić... Jooooj kako sam se samo naživcirao, čovjek izgubi u tri seta po 7:6 (7:6, 7:6, 7:6,). Ja sam stvarno puko ko' kokica... Al ajd dobro, ipak je to Roger Federer... Onda malo gledao dinamo i istovremeno se dopisivao na netu, detalji nisu važni, jel? ;))
Eto, htjeli ste još mojih slika iz mladih dana... Evo mene u ulozi Schumachera... LOL...
(sličica sa lijeve strane je iz 1989 godine, a sa desne strane iz 1991... već imam 4 god..skoro)

Pozdraw :: Matei, Juki, Adry, Željkici, Pinkichu, Deli, Sabanu itd itd...

- 11:03 - Komentari (12) - Isprintaj - #

01.04.2006., subota

Slike iz prošlosti....

Ja (plavi), & Kapula (kovrcavi) evo, probudim se maloprije... i malo gledam fotke kad sam bio klinjo, i prisjećam se ludosti koje sam radio prije.. Premda sam u usporedbi sa danas, bio ANĐELĆIĆ... Na slici sa mnom je i moj voljeni bratić Ivan Kapulica, kojeg pozdravljam ovom prigodom.. Bas me obuzme neki cudan osjećaj kad gledam slike iz proslosi... Npr, pogledam sliku kad sam 1990 bio u Barceloni, imao sam nepune 3 godine, i shvatim da se ja tog ničeg ne sjećam, da je sve samo slika, bez ikakvog ostavljenog sjećanja. Ova je slika slikana kod moje tetke na kanovcima u ljeto 1989, dakle, nepune 2 godine...(rodjen sam 17.10.) Koji mangaš, ha? Hehe... To je ustvari jedna slika ali Ivan i ja stojimo predaleko pa sam nas zbližio malo... Inače, i on i ja smo bili ludi za mrkvama, i ja ju jedem, samo sto se ne vidi jer mi je u ruci... Issssuse, koja sam ja plavuša bio... Plavuša sa tamno, tamno smeđim, skoro crnim očima...lol..
Eto, tako, danas subota, jos sam u dvojbi hoću li ići u grad, eh, valjda hoću.. Kako je lijepo pogledat kroz prozor a ono vani sunce przi... Samo neka nastavi..
Veliki pozdraw svima!!!
wavewave

- 11:41 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BLoG zA PArtijAnEREE
Pjesmica!

oliver dragojevic


free Lyrics
ZAMISLITE!?!?!
FFresh
IInsane
LLovable
IIndustrious
PPhilosophical

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com