chokl8crave.blog.hrPhotobucketPhotobucket slinacolada.blog.hr

chokl8crave

dakako da svijet more bitnije preokupacije. mene standardno ne. tu je MOJE VIRTUALNO IŽIVLJAVALIŠTE GDJE LAPRDAM BEZVEZE i gdje teme osciliraju od proniknuća u ponore ljudskog uma preko heripoterova pimpeka pa do onih zakon shuza jučer.
srkni.blog.hr
NEK NIKOG NE VRIJEDA MOJ POMAN ODABIR RIJECI NIT FINI TON. NORMALNI I OZBILJNI SMO U SVAKODNEVNOM ZIVOTU. TU SE PRESERAVAMO.
BAR JA
zubo


...da vam nesh shapnem (i sve ostalo što vas je oduvijek nezanimalo) kliknite tu



{čoklit:krejv}

jer volim čokoladu. i nikad mi je nije dosta.




chokl8crave's SlinaColada

ponedjeljak~24.12.2012.~09:10

.::uberanaliza u 5 tocaka



                  
 predstavljam vam 5 osoba
s kojima ne mogu imati nikakve odnose:


~ 1. ~
osobe koje su mi demonstrirale da im apsolutno nije stalo do mene. Nebitna sam. Okej. Reciprocitet. (mislim, odnos koji bismo mogli gradit bi se bazirao na jedinoj zajednickoj tocki koju bismo takvi i ja imali, a ta je da oboje ne volimo i ne postujemo mene.)


~ 2. ~
osobe koje su mi demonstrirale da su osobe s kakvima ne zelim imat dodira zbog niza karakteristika njihovih promašenih ličnosti, poput recimo bešćutnosti. (shvatila sam naime kroz niz beskrajnih analiza da je jedina ljudska osobina s kojom ne mogu - besćutnost)


~ 3. ~
osobe s kojima naprosto imam razlicite vrijednosti i interese, a s njihove strane demonstrirano ne postoji volja da unatoč tome imamo odnose

~ 4. ~
osobe s kojima jednostavno nema kemije pa je uzalud

~ 5. ~
osobe koje još ne poznajem i ne znam da postoje


nakon ovakve sistematizacije
bi čovjek rek'o da
nikad više neću napisat nervnoslomljeni post
nego cu samo u danoj situaciji reci
gle, ti spadas pod tocku tu i tu, aj bok!

vidjet ćemo fino




        
   <"komentar">    linkaj post 
THINGS I : [MAKE] : [THINK] : [LIKE] : [LISTEN TO]
.
 

Twitter Updates


    Add to Google

    TRLA chokl8crave INTERNET:

    ~powered by TUMBLR




    Instagr.am:








    momentališe aktuališe. automatiše skroliše:






    HypnotEYEZZd by Chokl8crave
    YOU KNOW YOU STALK ME,
    XO chokl8crave ;)
    ...........................................................................................credits // design:chokl8crave [srkni.blog.hr] // image hosting: | photobucket | slide |  



    .................................................................chokl8crave