siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

Al ne...fakat...ozbiljno!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
...Maggy...

About me:

Ime:Kristina
Datum rođenja:01.02.1991
Škola:sweeney toddovska
Razred:3.j
Volim:-film,glazbu,život,smrt,život poslije smrtinut, svemir, Irsku, knjige, hranu, maltretišat maggy, spavati, prijatelje, mitologiju, magiju, sf
Ne volim:-sebe,površne ljude, cajke, kemiju, matematiku, kontrolore zet-a, javni promet, ljubavne filmove

PRIJATELJI:
maggy, kaca, vrana, vindija, ines. čvaka, martina

MJUZA:
therion, blind guardian, sepultura, slayer, nemrem se sjetit, white stripes, beatles, franz ferdinand, arctic monkeys, bla, bla, pisat ću kad se sjetim
FILMOVI:
sve od tima burtona, lotr, sunshine, mozak mi zablokirao od radijacije, uglavnom sve što se da gledati
GLUMCI:geoffrey rush, dustin hoffman, cillian murphy, johnny depp, cate blanchett, winona ryder, helena bonham-carter


MY MANthumbup:

ponedjeljak, 21.01.2008.

LORE

Znači stali smo na prijateljima:Magda-u većini vremena depresivna i zaljubljena, ali vedra(ako to ide zajedno) i suosjećajnu, zafrkanticu kojoj su knjige na prvom mjestu(ili možda nešto drugo, Magda?), donedavno zagrizla kršćanka, ali uz "negativni" utjecaj sada je filozof, ono što sam skužila je da voli dečke(čudno), knjige, internet, vile, dječje filmove, duge šetnje(ako ne nosi marte) i naravno mene. . . i film "Lak za kosu"
Kaca-inteligentna i marljiva, sa dobrim smislom za humor, voli msn, my space i sva ta ostala sranja, i ona zamislite voli dečke(kao da smo mi ljudi seksualna bića, zar ne, sve nas privlači suprotan spol, čudan je taj ljudski nagon, više-manje). Sad sam shvatila da zapravo ne znam puno o interesima svojih prijatelja.
Vrana-zanimljiva djevojka za koju nikad ne možete za sigurno reći o čemu zapravo misli, dobar smisao za humor, opčinjenost Panterom i srodnim b(r)endovima, voli dečke i cure. . .i dalje ne znam.
Tu su naravno i normalne cure iz škole i razreda- Martina, Ines, Vindija, Čvaka i nema više.
Životne preokupacije su mi škola, praksa, teta, prijatelji , filmova, glazba, izlasci, knjige, pretrage i doktori, kako izbjeći kontrolore ZET-a, kako imati 2 iz matematike i kemije, naći nekog tipa koji dijeli moja mišljenja o svijetu i šire, što češće vidjeti prezgodnu curu iz škole, dokazati kako sam i ja vrijedna poštovanja čak i divljenja(da ipak ne pretjerujem?), smršaviti koju kilicu, dvije, pedeset, ići što češće u kino(zainteresirani javite se), upoznati sve svoje idole i zgodne frajere, napokon završiti sa pisanjem ovog posta jer nemam više inspiracije, ponovno vidjeti britanca, napraviti slijedeći film o heriju poteru kak spada, otići spavati u normalno vrijeme, kako se vratiti u prošlost. . . NAPOKOOON!!!!!!!!!



| Chros to the shine! (12) | Chros to the paper!! | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.