kitajska demokracija

četvrtak, 10.08.2006.

Razmatranja o slezeni, tojest spleenu ili splinu vama nepismenima

Evo, postovana nacijo, sleš ima pitanje za vas. Pitanje je o slezeni, splinu, i drugim plinovima. Tojest, mene specificno zanimaju svi moguci nacini ozljede gorenavedene spline, odnosno slezene. Je li od toga moguce umrjeti, tojest, jeli moguce da mi je slezena napukla od jedne noci pijanog bancenja? Moje istrazivanje p toj temi me dovelo do zakljucka da je moja slezena eksplodirala kao balon s(previse)plina jerbo sam se zakucala s glavom u plicak dubine 20 centimetrof u prosjeku.da,da....slovenska obala nije nekaj bogznakaj duboka.....sutra idem kod doktora, i stoga ostavljam nesto napismeno za sljedece generacije jer poznavajuci hrvatske doktore, necu jos dugo.... i tako... zivot je rnr, a ja se nadam da ovime pruzam primjer svim mladim punoljetnicima koji misle da imaju slezenu, a zapravo.....nitko ne zna zaista....GDJE JE....hi...hi.....
- 18:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.