,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/sleepydreamy" />

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

Uhhh.....zivot jednog anime fana....???
I guess that's it....

Moj deviantart.Please visit it =)

CONTACT ME,UN!

Mail:little.ghost14@gmail.com
Msn:upend.i@hotmail.com
Imvu:Necoco14


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net.hr
Neopets.com
Deviantart.com
Subeta.org
Rainbowkitties.net
Youtube.com
Megavideo.com
----------
Photobucket - Video and Image Hosting

Tiger is:
~crazy
~6....most of the time
~too big hentai for her age
~anime freak
~rainbow luver
~reaaaaaally childish
~yaoi lover
~extremly bad drawer but she loves to draw
~borned 25.7.
~selfish people hater
~cartoon lover
~bad at English

Isse...nemam pojma kad cu ovo napraviti.... Svi koji mi komentiraju,a nisu zlocesti su moji prijatelji *hugs*

19.12.2008., petak


Mood: ....tired....and in luv....

GODDAMNIT(ili kako se vec ovo pise) ZASTO NIKAD NEMAM INSPIRACIJE I ZASTO UVIJEK PISEM POSTOVE NAKON FUCKING DVA MJESECA........damn I suck....

Anyways,skola je gotova!!!Ne znam dal da se smijem il da placem posto me ceka tona zadace za praznike...
A ljudi kazu da je umjetnicka prilicno jednostavna....Seru ko patke...Danas na FUCKING zadnji dan u FUCKING prvom polugodistu,pustili su gotovo sve FUCKING razrede osim NARAVNO nas...i jos nas posalju u FUCKING galeriju da gledamo neke radove i KOMENTIRAMO ih i pisemo FUCKING sastavke o nekom djela za FUCKING zadnji dan skole D:
Mene se dojmilo jedno djelo....Nokturno....koje se sastoji od dva crna okvira....i to je to =D
Fucking A'.......

No bitno je da sam prosla polugodiste i to,ni vise ni manje' nego sa ODLICNIM!...Gawd I'm awesome.....
To je jedna novost =D...
Druga novost je da sam bila u Zagrebu....dvaput!...i da sam probala prvi puta kebab.....i da sam vidjela Rebrandtove grafike...no to nije nista!
Zagreb mi je poseban samo po jednom:Algoritam....I pogodite sto sam tamo nasla :D.....
D.GRAY-MAN!!!*rastopi se*....pocela sam skakati na mjestu s mangom u rukama dok su me ljudi cudno gledali =D.....sada sam ponosni vlasnik prvog volumena D.Gray-Mana......mogu umrijeti sretna....Zapravo ne mogu!Moram nabaviti drugi volumen...Tamo je Kanda....*w*...
Treca novost je da smo radili animirani film pomocu gline :D....i da je tako dobar da cemo ga poslati na Lidrano i bio je na izlozbi u nasoj skoli =D...kad ga nabavim,stavit cu ga na youtube,pa cete ga moci vidjeti ^^...i hope so...
I cetvrta novost..I'M IN LOVE~~~~~~!!!
Dada,zaljubljena sam u osobu(pazite.....osobu =D)kojoj ne znam ni ime,ni gdje zivi,koja je drugi razred pa je rijetko vidim....ali znam da sam zaljubljena...oh mai gawd...;^;....

uh...i da....to je uglavnom to....
Uskoro Bozic =D....probat cu napraviti bozicni dizajn...naglasujem ovo PROBAT....uhm..to je to...i opsjednuta sam jednom pjesmom: [link]...tako...je....aaaa *w*
ILU!





- 20:56 - komentari [3] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj