Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

Uhhh.....zivot jednog anime fana....???
I guess that's it....

Moj deviantart.Please visit it =)

CONTACT ME,UN!

Mail:little.ghost14@gmail.com
Msn:upend.i@hotmail.com
Imvu:Necoco14


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net.hr
Neopets.com
Deviantart.com
Subeta.org
Rainbowkitties.net
Youtube.com
Megavideo.com
----------
Photobucket - Video and Image Hosting

Tiger is:
~crazy
~6....most of the time
~too big hentai for her age
~anime freak
~rainbow luver
~reaaaaaally childish
~yaoi lover
~extremly bad drawer but she loves to draw
~borned 25.7.
~selfish people hater
~cartoon lover
~bad at English

Isse...nemam pojma kad cu ovo napraviti.... Svi koji mi komentiraju,a nisu zlocesti su moji prijatelji *hugs*

02.01.2008., srijeda

THIS IS NEW POOOOST!!!!!


This is madness......
Vise ne znam sto da pisem...jesam li ziva ili mrtva,ah....valjd sam nest izmedju....vise ni sama ne znam.Ne znam ni da li da pisem ''I'm back!!'' ili slicna isfurana sranja....ali eto mene i mog posta u novoj nam 2008. godini!!!!
Sretna Nova ljudi!!
Kako je vrijeme kod vas,ovdje pada snijeg ko lud!!Bio je lijep bijeli Bozic a i lijepa bijela Nova.....
Kod mene su dosle frendice,pa smo imali party...Ajmee~~~!!!Ludo je bilo!Osim sto smo ludovale i igrale Pictionary(odlicna igra),takodjer smo se naganjale s mojim bratom i njegovim prijateljem(to je bila njihova ideja!!I swear!!!).
Bilo je zabavno dok nas nisu poceli vijati s plasticnim macevima XDDDD
Aghh........
Zbilja me nije bilo dugo....Uh...vise ni ne znam koliko mjeseci nisam pisala.....ajme....Htjela sam pisati za Halloween.....pa za useljenje u novo-staru skolu...pa pri pocetku praznika...pa za Bozic....pa prije Nove....i tak..Nisam nista pisala DD:!!!Kad sam vec pocela pisati o blogu,evo i novog dizajna XDD
Uff.....bozican je makar su Bozic i Noca Godina daaavno prosle.....ali evo...
What the heck,pretvarajte se da je Bozic X3
Uhh.....i da.....To je Leonardo.....Ninja kornjaca.....-cough- ;>>
Volim gledati Ninja kornjace.....zabavne su....Osim Avatara to mi je jedan od boljih americkih crtica....Mislim tko je rekao da ja gledam samo anime od crtica...(da,animei JESU crtici ali ne samo za djecu ;)
Najdrazi mi je Michelangelo......-cough-
Ali ostale kornjace su tako....kyaa~~~



Pa......Tko jos voli Transformerse????Mislim film....Ajme Bumble Bee je preeesljadakcerekcerekcerek
--------
Idem ja raditi nest posve beskorisno.....Buh-bye!!!
Photobucket

- 19:52 - komentari [11] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj