Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

Uhhh.....zivot jednog anime fana....???
I guess that's it....

Moj deviantart.Please visit it =)

CONTACT ME,UN!

Mail:little.ghost14@gmail.com
Msn:upend.i@hotmail.com
Imvu:Necoco14


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net.hr
Neopets.com
Deviantart.com
Subeta.org
Rainbowkitties.net
Youtube.com
Megavideo.com
----------
Photobucket - Video and Image Hosting

Tiger is:
~crazy
~6....most of the time
~too big hentai for her age
~anime freak
~rainbow luver
~reaaaaaally childish
~yaoi lover
~extremly bad drawer but she loves to draw
~borned 25.7.
~selfish people hater
~cartoon lover
~bad at English

Isse...nemam pojma kad cu ovo napraviti.... Svi koji mi komentiraju,a nisu zlocesti su moji prijatelji *hugs*

07.08.2007., utorak

Bom-chicka-wah-wah!

OLA!!Sam vam nedostajala???Barem malo??Ne???Fuck you,un
Anyways ja sam se vratila iz mrtvih....makar ne znam dal je to moguce jer sam vec odavno umrla,ali opet,un.
Tiger je godinu dana starija,un =D!
Navrsila sam 14 godina 25.7.2007. ^o^!!OMG!I'M OLD!
Nije mi vise dosadno....(recimo)...ali opet nemam inspiracije....
Pa dakle...sta Tiger radi citav dan,un????NISTA!OMG!Ja rulam!
JA RULAM I BEZ INSPIRACIJE!!!
Image Hosted by ImageShack.us






U know wat?Pisat cu o animeu =D!
Kawaii animeu ^_^!
Umobolnom animeu 8D!
Ime mu je Damekko Doubutsu i radi se o chibi zivotinjicama(ljudima odjevene u zivotinje)koje se snalaze s nekim svojim nedostatkom,un.
Prica pocinje kad Uruno,beskoristan vucic,dolazi u sumu te se upoznaje s ostalim beskorisnim zivotinjama,un
Tu je zec koji pusi(glas mu je dao isti glumac koji daje glas sasukeu iz Naruta i ishidi iz Bleacha ^.^),jednorog koji voli piti alkohol,gepard koji ne zna trcati kako treba,orao koji je kratkovidan itd.
S tim da svaka epizoda traje samo 5 minuta,un!
Jedino sto je malo jezivo to sto su zivotinjice chibi,pa odjednom postanu ''normalne'',i njihov slatki piskutav glas postane dubok i tako....
Da ja neduljim,evo prva epizoda *w*

- 13:15 - komentari [47] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj