Slavko Kukec - PiPi

25.03.2010., četvrtak

Sam



Sam, usred dana, usred noći, boj bijem.
Oh, što u me, život baciš naprasito,
mili Bože, kad ti riječ rijetko čujem
i ništa mi od Te` nije znakovito.

Gdje su sva čuda? Ta obećanja luda
o daru Božjem, što svatko dobit ima,
kad pričao mi otac i njemu djeda
život je čudo, gledat ćeš ga očima.

Sunce u rano jutro i cvrkut ptica,
još snene oči žene s kojom živim,
čaj, šnita kruha, pekmez od borovnica,
( žuljevi, znoj, prije ručka rakijica )
sobičak u kom` još jedan dan doživim.

I mnogi će dani, baš ko mladost proći
dok istinu ne vidim u mrkloj noći.

.................................................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.