Slavko Kukec - PiPi

14.01.2010., četvrtak

Oh, ti ne znaš ...

Oh, ti ne znaš, sigurno ne znaš
koliko dan i sat, meni sporo teče
i kako je tužna, bez stiha, večer;
svih onih tvojih slatkih rima.
Sad ni Luna sa mnom zborit neće,
dok zvijezde tinjaju ko svijeće,
jedino još nada nebom tumara
bez cilja, ko tužna ponoćna sijena.

Ipak s vremena na vrijeme,
ko dašak toplog povjetarca,
iz daljine doleprša osmijeh „nijemi“;
znam da je od srca u žurbi poslan,
i znam da se u njemu stihovi kriju,
jer kako bih inače, ja mogao dalje,
kako bih pisao svoje tužne rime,
nadajući se i dozivajući njeno ime.

Prolazniče što navraćaš katkad
i čuješ jecaj rad imena njena,
nek te ne mori tuga srca napuštena
jer pjesnik sam i pjevati moram;
to čežnja iz mene tako progovara,
pa nebo ječi koda mi se srce slama,
i ti bi tako da poznaš oči njene
il osmijeh da vidiš, kose raspuštene.

Tko li će od vas, glasnik mi biti
jer , jao!, Što ga kličem glasno,
doprijeti neće do kraj svijeta;
stoga za uslugu molim, bilo koga,
glas nek ponese u daljine one,
gdje mi noga skoro neće kročit.
Prepoznati, od vas svak` će ju lako,
po ljepoti; rad` koje mi uzdah grca.

Kad milu pronađeš, ti dobri stranče
uzdah nek ti ne ukrade, lice milo,
već sjeti se onog, čije pozdrave nosiš
i pjesmu što se dolom preko brijega ori.
Oh, znati će ona čim izustiš slovo,
da u svakom stihu nosiš srce vjerno,
žudnju iz davnih dana utkanu u meni;
s osmijehom na licu, reći će ti.-Hvala.

...................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.