petak, 17.02.2006.

Konacno petak...

Ej... Ljudi kak ste mi?

Evo konacno nam završio još jedan dosadan školski tjedan... Ovaj tjedan sam se izvlačio u školi pošto sam prošli tjedan bio bolestan, nije me nitko ništ pitao. Zato se iduci tjedan moram pripremit, pitat će me biologiju, fiziku, matku, mozd hrvatski, a pisemo test iz njemačkog i kemije...
Ovaj tjedan su neki iz mog razreda bili na razgovoru kod ravnatelja, nije bitno zast. Nema smisla da ih izdam, srecom nisu dobili nikakvu kaznu, al nisu ni napravili nist veliko...

Danas šesti sat su bili kod nas u razredu iz udruge S.O.S. telefon, poziv u pomoć. Bave se prevencijom i eliminacijom trgovine ljudima. Pricali su nam kak se ponašat da nebi postali žrtve, s kim se družit i tak to... Ak nekom treba nekakva pomoc ili savjet neka se javi na 721-500 ili besplatan telefon 0800 77 99...
Nisam vam imao sta pisat, pa sam izabrao možd malo bezveze temu, ali možda i nekom pomogne...

Sutra cu možda ići van... ak budem doma...
Pusa svima...

- 23:34 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>