< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

suuuuuuuuuper,cool blog

Linkovi



To sam ja totalno luda


MySpace images

MySpace images
TO SAM JA U DRUGOJ VERZIJI

image hosting for myspace

image hosting for myspace



TO JE MOJA NAJ FRENDICA KARLA
(MOJA SESTRA LUĐAKINJA)


Customize your blog

Customize your blog



TO JE MOJA FRENDICA KARLA
U DRUGOJ VERZIJI









ponedjeljak, 11.06.2007.



- 14:43 - komentiraj... (40) - printaj - reFrEsh..

hay evo neš o našim osmasima!!!!!!!!!!!!!!!

greedyburninmadHay ljudi evo sad ću napisat neš o našim osmašima..Kao prvo svi su ludi i otkačeni.
2 cure blizanke Tea Tena plešu najbolje u cijeloj školi,zgodne su cool i mog rec još tisuću stvari o njima.....wavecerekblabla.......jedan decko Ivan Kovacec u kojeg su sve cure iz našeg razreda je tako odvratan ja ih jednostavnone kužim,,...............2 decko Tin Debeljk je uglavnom ista stvar...............a svi ostali osmasi su ok ....joj da imaju jo dvije cure koje isto super plešu i koje su zakon i cool....hrvatskamahhrvatska....uglavnom svi su otkaćeni i cool zabavni i to je to ..........................UGLAVNOM.KKKKKKKIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS
SAD MORAM IC CCCCCCIIIIIIIAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 14:05 - komentiraj... (18) - printaj - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.