petak, 23.09.2005.

Evo, već dva dana nisam ništa napisala. Ozdravila jesam, nisam više bolesna, ali mi na poslu na kompjutoru veza ne radi. Pa, ako netko nekim slučajem zna što znači «Limited or no conccetivity» nek mi javi. Inače, komp kojeg sam od milja nazvala Mirkec, je poludio. Napao ga neki virus i jedva se izvuko. Antivirusni program je poludio od izbacivanja upozorenja, bilo je ih je valjda 10, ali sve jedan virus u jednom file-u. Poludjela sam, već sam mislila da je gotovo. Kod zubara, hvala na pitanju, je bilo ludo i nezaboravno. Dobila sam dvije anestezije, poslije više ništa nisam osjetila. Sve ok, nadam se da će mi Mirkec skoro proradit, jer evo, vikend je pred vratima. Petak je…jupi. Na poslu su me izmasakrirali, ali o tome ću drugom prilikom. Sad imam malo mira i idem jesti breskvu i popiti još jednu kavicu, a vi mi svi lijepo uživajte u vikendu.
Poooozzzzzzzzdravvvvvvvvčiććiiiiiiii…………

| 13:48 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>