petak, 09.09.2005.

Jučer se dogodilo puno zanimljivih stvari, a dan je bio baš super. Shvatila sam da mi želje ostvaruju. Nedavno sam zaželjela da dobijem malu micu i jučer sam jednu pronašla na dvorištu. Jadna je sva preplašena, al je baš prslatka. Crna, čupava sa zelenim očima. Već imam dvije mace, isto su slatke i zanimljive, al su velike. Smješno je bilo kak su jučer promatrali ovog malog. Baš mi je lijepi, nadam se da će se pripitomiti. Bili moj dečko i ja jučer u bircu u kojem on radi. Tamo radi jedna konobarica, koja nema pojma o tome kak se rade kokteli, a školovana je baš za konobaricu. Došli neki ljudi i naručili B52. Za one koji ne znaju, to je koktel koji se ne mućka nego se tri sastojka lijevaju jedan na drugi nekak sa žlicom, pa ispade u tri boje.
Ona je sva ta tri sastojka stavila u shaker i sve skupa sve izmješala, stavila led i onda sve to poslužila u čaši za tuborg. Jadan onaj ko je to dobio. Nemam više vremena, moram po poštu. Ugodan vikend.

| 09:33 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>