četvrtak, 25.08.2005.

Kad ti nešto ne ide onda ti sve ne ide. Tak, nakon što sam proglasila bankrot za ovaj mjesec, odlučila ja kupiti usb kabel za mob. To si već dugo želim, pa sam još malo speglala karticu. Nakon što sam se pola dana mučila da nađem neki dizajn za ovaj svoj blog, nisam ništa našla i sve što sam sama napravila mi se nije sviđalo, pa sam si izabrala ovaj neki privremen. Ima hrpetina toga po netu i ništ mi se ne sviđa. No dobro, bila sam tak ljuta, pa reko, obradovat ću se s kablom.
Sva sretna kaj sam si ga kupila, ja dođem doma, upalim komp, instaliram, spojim mob i sve kaj piše, kad ono, to ne radi. Nikak da uspijem spojiti mob i komp, a još me i traži neki serijski broj kojeg nigdje nema. Otišla ja opet u dućan pitati kaj s tim, a oni meni rekli da trebam ukucati IMEI broj moba, kad opet, naravno, to nije to. Kaj su mi to prodali? Još uvijek mi to ne radi. Al, ne, to nije sve...
Dođem ja jučer ujutro na posao, upalim komp, hoću na net, jer moram pročiti horoskop, vic dana, vidjet dečka i djevoju dana, pogledat mail, a komp neće na net. Komp uopće nema nikakve konekcije ni s netom, ni sa ostalim kompovima. Dođe jedan informatičar, pogleda i kaže da je mrežna kartica pregorjela, al da ni on sam ne zna kaj se desilo jer su nestali driveri za nju. Kaj sad, treba zvati servis... koji je na godišnjem. Pustila sam sve k vragu. Dečko mi se razbolio.
Ali poslije kiše uvijek dođe sunce. Danas dođem na posao, upalim komp, tak idem pogledat jel radi net, kad ono, radi. Ja ne znam na koju foru, ali komp opet radi normalno i ima sve konekcije. Krenulo je na bolje, nadam se da mi je dragi ozdravio.

| 12:03 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>