srijeda, 17.08.2005.

Dugo nisam ništa napisala, to tek sad vidim, ali bila sam na moru sa dečkom i bilo mi je fenomenalno, samo kaj sam se sad navikla na to da je on non stop sa mnom i sad mi je tak glupo bez njega da to ne mogu opisati. Bas mi je bilo lijepo i htjela bi još ići na more. Već dva tjedna radim i ništa ne radim, godišnji su još uvijek u tijeku tak da se mi tu na poslu zajebavamo i uzaludno trošimo dane. Čak sam dobila tjedan dana godišnjeg više. HA, HA. Sad sam tu u kišnom Zagrebu, a danas ujutro sam pokisla. Izlazim iz kuće i bila sam lijena uzet kišobran, pa nije padala kiša. Izađem ja na Črnomercu iz busa, kad ono, lijeva li ga... Tak, lijepo na tramvaj i onda pod svaku strehicu. Nekak sam došla do ureda i nisam bila baš previše mokra, bila sam ja i u gorim situacijama. Tak, tek je 17. a ja potrošila svu plaću, ne znam kaj me spopalo ovaj mjesec. Na posliću skidam pjesme, svega sam već skinula, tak mi je super kaj sam šefa uvjerila da nama treba adsl modem. Skinem si album za pet minuta. Idem si sad skinut još jedan.

| 10:19 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>