utorak, 05.07.2005.

Jadikovke...

Opet nemam nista za raditi na poslu, ajme dosadno!
Kakav je to posao gdje nemas nis za radit i od 8 do 4 piljis u monitor surfajuci po netu? Ispocetka mi je i to bilo zanimljivo, a sad mi se vise ni to ne da. Hocu raditi nesto zanimljivo! Hocu na more!
Procitala sam da je veca mogucnost od infarkta ako imas dosadan posao, al nece valjda mene sa 20 godina.
Posvadala sam se sa deckom i poprilicno me razljutio, a danas bi trebali popricati o tome.
Sve bi to bilo OK da svaki put kad mi trebamo pricati se ja ne sledim i ne znam kak da kazem ono kaj mislim jer me on napada, verbalno. Naravno, on je "uvijek" u pravu, a k tome je jos i poprlicno glasniji pa ja jadna ne mogu doc do rijeci ili uopce izgubim volju za ikakvu komunikaciju s njim.
To tak vec traje skoro dvije godine, ali danas cu rec sve jer mi je vec svega dosta, al tema je poprilicno osjetljiva, tak da ne znam kak da pocnem, al na neki nacin moram. Nikad mi nikome nis nije tesko rec i svima cu rec sve kaj ih ide, al njemu ne mogu. Ja nikako ne mogu shvatiti zasto?!?!

| 08:35 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>