Design by:Poison Angel

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts



KOLIKO ME PUTA POSJEĆUJETE:


Free Web Counter




A, OVOLIKO VAS JE:

Counter



LINKOVI KA MOJIM FRENDOVIMA:

Moja best friendica:
Tea
Proska

Moja sestra:
Gregoriangirl
Moj brat:
Ankh

Ostala ekipa:
Strumfeta
Universal Mind

Tatek:
moj tata.hr
NEST KAO POMOC BLOGERIMA
Pomoc.hr

ZA SLIKICE:
Imageshack
Bigoo



MOJ MAIL AKO ME NETKO TREBA:
slatka.darkerica@gmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOJI BANDOVI:
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
headbang
I NARAVNO ONO ŠTO JA NAJVIŠE VOLIM....KRV:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

utorak, 31.10.2006.

Ja na (noćnu) moru

bas sam se sjetila mora i toga kako mi je bilo lijepo, sta smo sve radila....hahaha...kako sam skoro zapalila šumarak i tako!
A ovo vam ja idem na kupanje!!! i sister me slikala! nisam sva u crnom,ali...sta se moze...
Image Hosted by ImageShack.us

E da...tu kradem bombone i isto me sister slikala da se zna tko ih je pojeo! da ne bi mogli nju okriviti! hahaha...DOKAZNI MATERIJAL!!! I isto nisam sva u crnom,ali ipak sam se tek digla iz kreveta!!!
Image Hosted by ImageShack.us

HVALA BURAZU STO MI JE STAVIO SLIKICE!!! A ZA ONU TRECU (KOJE SAD NA SRECU NEMA) BI GA MOGLA PREBITI!!!



| komentari (14) | print | # | Design by:Poison Angel

četvrtak, 12.10.2006.

ah...nije bitan naslov...

heeej!!! vec je dugo proslo od kako sam stavila novi post...ili nije?...ma ne znam... ugl. u školi je do sad bilo sve super,savršeno...ali eto...došlo je i vrijeme svađa!!! sve jeto tako užasno... osječam se zgaženo... ne znam što radim na ovom svijetu! kome sam ja potrebna?!?? da li me tko voli?!? baš glupo...stalno sam depresivna... stalno plačem i zamaraju me problemi...moji i od mojih frendova... svi skoro znaju za moju tajnu...
ljena sam živjeti,ići u školu,hodati...mogla bi samo sjediti,slušati glazbu i piljiti u prazno...ne da mi se razmišljati...ni plakati,ali me suze uvijek izdaju...ćak i danas u autobusu sam plakala ui svi su me gledali,ali me nije bilo briga....imala sam osječaj da ću umrjetiod tuge...
ubija me sve...i ono što ne bi trebalo...
zašto postoji ovaj svijet? zašto smo svi tu? zašto sam ja tu? zar je na svre to odgovor da se mučimo???? ako je to onda mi život ne treba! no
a za što služe problemi? ah.... ne mogu više ovako... ali moram... za sve do kojih mi je stalo....
ajde kiss svima...



| komentari (15) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>