Design by:Poison Angel

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts



KOLIKO ME PUTA POSJEĆUJETE:


Free Web Counter




A, OVOLIKO VAS JE:

Counter



LINKOVI KA MOJIM FRENDOVIMA:

Moja best friendica:
Tea
Proska

Moja sestra:
Gregoriangirl
Moj brat:
Ankh

Ostala ekipa:
Strumfeta
Universal Mind

Tatek:
moj tata.hr
NEST KAO POMOC BLOGERIMA
Pomoc.hr

ZA SLIKICE:
Imageshack
Bigoo



MOJ MAIL AKO ME NETKO TREBA:
slatka.darkerica@gmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOJI BANDOVI:
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
eek
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
burninmad
opis slike
headbang
opis slike
eek
opis slike
headbang
I NARAVNO ONO ŠTO JA NAJVIŠE VOLIM....KRV:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

utorak, 18.07.2006.

...zgodnija nego ikad...

HEEEEJ!!!
smijeh hihi...koji dobar naslov...
ošišala sam se...totalno nemoderno,trenutno...ali me nije briga zato jer mi jako dobro stoji...i ofarbala sam se u crno...i svi kažu da mi ovo bolje stoji!!!wink a istina je...i ja sama to vidim... ja cu vam stavit sliku tako da se i sami uvjerite...ali ne znam kad...jer ja to ne znam...pa moram tražit buraza da mi slikicu stavi...a ne da mi se...ali hocu..smijeh

MORAM VAM REC DA IDEM NA MORE SAD U CETVRTAK!!! NA VIR!!! JOJ KAK SAM SRETNA..A I MALO TUŽNA..ZTO STO cerek... MA NIJE BITNO NISTA VAM NECU REC... SRETNA SAM!!! ISKRENO SE NADAM DA CE MI BIT DOBRO!!! I DA CU PRESTAT KAŠLJAT KO TRAKTOR...USRED LJETA JA SE PREHLADIM...MISLIM... bang

mahPEACE & KISSkiss



| komentari (5) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>