srijeda, 26.12.2007.

.. sjEdiM tAko sAma ..


Sjedim tako sama,
slušam vjetrove,
nemirnu me vode
u daleke krajeve..
Htjedoh vrisnut glasno,
pobjeći odavde,
al` me nešto steže,
vuče nadolje.

Zagrlit te želim jako,
spustit glavu na rame,
uhvatit za ruku čvrsto,
naći snagu za sebe
i uz miris svijeća
dočekati svitanje
bistrim glasom izreći
pravo pitanje.

Što me tako veže,
veže za tebe
nježni miris tijela,
tvoje disanje,
ili nešto drugo
puno snažnije
ljubav tvoga srca,
glasno kucanje.

Image Hosted by ImageShack.us


22:21 | Komentari (40) | Print | ^ |

utorak, 11.12.2007.

... Jedino moje ...


Želim samo toplu riječ,
Želim samo tvoju ruku,
Želim samo tvoje usne
I da u zagrljaju tvom drhti srce moje.

Želim samo nježan osmjeh,
Želim samo dodir tvoj,
Želim samo oči tvoje (koje su zeleno-smeđe boje) :p
I da se u pogledu tvom istopi srce moje.

Ja želim tebe kraj sebe,
Želim sve s tobom,
Besane noći i da u cik zore
Tebe poljubim JEDINO MOJE!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Za mojeg miceka... : ) OBOŽAVAM TE!!!

p.s. pozz svima... a zagrljaj mojoj Nati, Nini, Pazarištanki, Kajći i chikiti Vlatki! :)


19:50 | Komentari (35) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>