nedjelja, 02.09.2007.

..da nije ovo srce u grudima..

...

Ne mogu da se sjetim
ni ulice, ni broja,
ni godine, ni trena,
ni kako sam, ni zašto
krenula za tobom
kao opijena

I to me drži još i sad,
Da li sam luda,
Pitam se ponekad

I šta je prava istina,
Dal' si mi porok
Il' si mi sudbina,
Dar ili kazna,
Možda bolje
Da ne saznam.

BEZ TEBE,
SVE ME BOLI,
SVE MI SMETA,
ZIMA MI JE USRED LJETA.
Još po zidu preko puta
Tvoja sjenka s mojom luta.
Tu gdje staneš,
Ja ću pasti
Biraj piće
Kuća časti
Samo jedno u to ime,
NE ZABORAVI ME!

Ne mogu
Da se borim
Sa nemirima svojim,
Ne mogu
I ne želim

I još se tebi nadam,
Jer vjerujem
Da nismo
Slučajno se sreli..

Image Hosted by ImageShack.us


Za moju Natu:::

Neka ti Anđeo sreće nešto lijepo donese.
Neka sve tužno što dalje odnese.
To ti želim uz još puno sreće,
Zato sjeti se mene,
dok gasiš rođendanske svijeće.

Volim te puno puno.. i ostavljam ti veeeliki zagrljaj!!!

Image Hosted by ImageShack.us



00:00 | Komentari (18) | Print | ^ |

<< Arhiva >>