četvrtak, 02.08.2007.

..more..more..

..

Evo mene, dragi moji, s mora, mojih Vodica! Jeeee... smijehnapokon se vratila! Sam vam falila,a?? naughty
Neću vam opisivat u detalje kaj je sve bilo... samo znajte da je bilo pre pre predobro! Bilo je svega... ispijanja razno raznih koktelčića...među njima i «Sex on the beach»..mmm...ak ga niste probali..MORATE!! odličan je.. bilo je plesanja..čak i po stolicama i stolovimaparty..ja sam se zadržala na stolicama..i to je bilo čist dovoljno! :) ipak..tam me niko ne pozna..pa se mogu malo više opustit..a ne tu..tu bi odma priče bile..kojekakve.. al neću sad o tome..

Bila sam kod svoje najdraže tete Zoky! Ona vam je tak otkačena..baš je žena za zabavu! Ma The BEST je! Baš sam sretnica kaj imam takvu tetu! Šalile se..zezale..smijale..pa se drugi smijali namayeswink..tak vam to ide..rofl

Upoznala sam i dalmatince..i slavonce.. i još poneke strane državljanine..heh!
Ali vi ste mi tak falili! Mislila sam na vas bar svaki drugi dan..zalivensmijeh
I sad kad sam došla u moje prelijepo Zagorje..jedva čekam kafice s mojim prijateljima..(pogotovo mi falila moja Nana i moja ljube)...al već sam dogovorila se s Nanom za sutra..jej...al će biti grljenja!!! Da...ja se jako jako volim grliti...jednom riječju—OBOŽAVAM grljenje!! yes

I to vam ukratko to za sad! Hvala vam na komentarima..puno vas volim..i grlim..smijeh

I da..odlučila sam da više neću razmišljati o prošlosti..što je bilo, bilo je..i nema više povratka.. i osjećam da će biti bolje! Jej!! Ja razmišljam pozitivno! Pokušajte i neki od Vas tako!

Uživajte...iskoristite svaki dan što bolje možete!! sve iskoristite! rolleyessmijeh
..pusam vas...

i za kraj vam evo slikica jedna.. moja tety & me! thumbup
Image Hosted by ImageShack.us




20:46 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>