skybird

ponedjeljak, 18.06.2007.

Pokus

Zašto se ne javljam ??? hehehehehe…Pa zato što sam skužio da me promatraju….Sigurno sam dio pokusa…
Postavljaju mi lažne vijesti kao da ja ne kužim da to što piše mogu raditi samo kreteni a ne naši poznati političari, gospodarstvenici, sportaši …
Očekuju da ću komentirati Vlatku i Radeljaka, Britney, Paris, HFP, semafor u Ciboni, Udrugu prvoligaša, Zorana Ne znam Milanovića, izgubljenog Jandrokovića, novog HSS ovca Jambu koji savjetuje glasanje za Milanovića ???...
Pa zar bi stvarno ulazak u zatvor drugarice Paris bio u SAD gledaniji od finala NBA?...Zar bi stvarno Dikan bio dilkan i bacao prsten po studiju?.. Zar bi novoizabrani predsjednik stranke koja bi mogla na vlast, u tv emisiji 17 puta na pitanje odgovorio NE ZNAM?.. Zar bi drug Jandroković greškom javno rekao da njegov šef nema pojma o gospodarstvu?..Zar bi Jumbo iz Metkovića rekao da navija za konkurentsku stranku??? Zar bi netko povjerovao Štimcu da će od sada biti pošteno u nogometu?
Pa dajte molim Vas…
Siguran sam da su oko mene stavili skrivene kamere i bilježe reakcije na što kretenskiju vijest ili događaj…
Ali neće me slomiti…a ne…mogu provocirati koliko hoće ali neka pogledaju onaj snimak legende iz noćne more: „A neee, to kod mene uopšte ne igra…“

- 13:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #