skybird

petak, 27.10.2006.

Logika

Upravo su prošla 34 sata i 28 minuta kako sam se trudio iz petnih žila (i ne samo petnih) da shvatim neke stvari i da tako konačno dokažem da nisam lud. Kažem trudio jer odustajem…bar za sada…

Naime prije već spomenutog vremena uslijed nesanice pogledao sa određenu emisiju na TV-u pod nazivom Otvoreno…Inače, kao bivšem znanstveniku, draga mi je emisija jer uživam u potvrdi nesavršenosti kombinacije DNA u genskoj transformaciji a koja se ogleda u jednom od voditelja…
No uzrok mog truda je ustvari bila tema : Predizborna koalicija grupa ljudi koji se nazivaju stranke a te nazvane stranke se zovu HSLS i HSS…tu je bila i sveprisutna Vesna Pusić- HNS…
I da ne bi puno pizdio predočit ću vam bilješke na osnovu kojih sam htio pokazati da mogu sve shvatiti ali koje će za koji tren završiti prvo u mojoj usnoj šupljini napadnute brojnim enzimima, a potom putujući probavnim traktom doživjeti raspad pod utjecajem želučane kiseline, i u konačnici biti poslane u neki od slivova našeg riječnog bogatstva…

Dakle :

1. HSLS i HSS su potpisale koaliciju
2. HSLS ide u koaliciju sa HSS jer je narodu potrebna bolja vlast
3. HSLS je trenutno na vlasti
4. HSS ide u koaliciju sa HSLS jer imaju vrlo slične programe
5. HSS se bori za zabranu pobačaja a HSLS je protiv zabrane
6. HSS je stranka centra koja je dosad koalirala sa ljevicom
7. Postoji više spomenika iz 1945. gdje su pobijeni članovi HSS-a
8. HSLS je stranka centra koja je u koaliciji sa desnicom
9. Liberali (Socijalni !) su svagdje uz ljevicu
10. Kramarić (HSLS) kaže da je ljudima dosta istih lica i zato vide svoju priliku
11. Nemam suvisli komentar na ovo prethodno na broju 10.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12. HSLS i HSS neće sa HNS jer ovi žele premijera
13. HNS sa 4,5% glasova želi premijera
14. HNS misli da će uspjeti
15. HSS i HSLS ne odbacuju mogućnost koalicije sa HDZ-om
16. HNS ne odbacuje mogućnost koalicije sa SDP-om
17. HNS, HSLS i HSS ne odbacuju mogućnost međusobne koalicije

Prije 20 godina sam imao logiku u srednjoj. Naučili me što je premisa što konkluzija.
Ali nisu ovo….sjebalo me skroz…

Pa gdje je ona stara logika:
Stvarno je idiot onaj tko ih gleda.
Ja ih gledam.
Dakle, ja sam stvarno idiot.

- 10:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #