skybird

ponedjeljak, 18.09.2006.

Gdje ti je kraj majstore???

Vidjevši da je svijet otišao u kurac i da meni bolesniku više definitivno nema pomoći, prepustio sam se voajerizmu...Međutim!!!!!!!!!!!!!!!
Međutim Stipe Mesić me skroz sjebo....ubio me....podigao mi dlake na svakom centimetru ovog napaćenog tijela...
Kad pomislih da je njegovo nepresušno vrelo cirkuskih atrakcija presušilo, majstor je otišao na sastanak nesvrstanih gdje se sastao sa obitelji stanarke Big Brother kuće...Jemejsi??? Ma kakva jebena Jemejsi??? Jebensi. To da. Samo gdje ?
E sad neka ga netko nadjebe...Bush ? Ma koji Bush??? Ljudi moji, Majko Božja, svi sveci, Isuse Kriste, Bože moj, vaš pastir čije je kraljevstvo nebesko vas pita čime smo to toliko zgriješili da predsjednik svih Hrvata, ogledalo naše, ne raspoznaje Big Brother od svoje funkcije...

Međutim!!!!! Moj i vaš dobar poznanik (moj suborac s teorijama zavjere) kaže da sam ja u zabludi !!!, i da ne razumijem da ustvari on i je lik iz BB kojeg su producenti pomno izabrali...Pa jebote, zar sam ja u takvom gadnom košmaru da to nisam skužio? Kaže da su mu tjedni i dnevni zadaci zanimljiviji nego onima u pravoj BB kući...Npr. moraš svjedočiti protiv svojih na sudu...Ili moraš izdržati tri mjeseca u vili na Hvaru...Ili ne smiješ ništa korisno napraviti godinu dana...

Ma gotov sam...ne pomažu više tablete...

- 09:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #