skybird

ponedjeljak, 17.07.2006.

Mala zemlja velikih čuda

Svi me čudno gledaju zadnjih dana…a i zašto ne bi ?...pa smijem se po cijeli dan…znam da njima nije smiješno, ali meni je…

Zadnjih dana se bira novi selektor nogometne repke…dobro…ali najveći kandidat Igor Štimac, po zanimanju nogometni robovlasnik ili književno hrvatski – menadžer…
U mom jadnom mozgu to ne mogu spojiti jer mi se odmah javlja halucinacija po kojoj selektor sastavlja normalno ekipu od svojih igrača…Ili bi on bio toliko moralan da npr. kaže nek ću izgubiti toliko mil. eura ali ti nećeš igrati…hahahahahaha…zato se smijem…

Onda čitam kandidate za novu Vladu…Kaže Račan da će Vujić biti ministar policije…onaj Vujić što je bio ministar kulture…hahahahahaha…kao kad bi u poduzeću rekli bravaru ti ćeš od sutra u kuhinju…hahahahahaha…Možda sam ja u zabludi…možda će Vujke donijeti propise po kojima će naši panduri morati čitati Hegela i Kanta…Ko ih ne pročita nek ih uhapsi…hahahahahaha… A možda još i promjene ministarstva pa stave Friščića za ministra zdravstva…on mi izgleda najbolesniji…
Ma najbolje kod izbora ministara svi u šešir i izvlači…

I šta se ja čudim kad mi je direktor bio debil kojem su morali ugraditi putno računalo da se zna vratiti kući…Pa irski seter se lakše vrati kući nego on…A kad treba donijeti koju odluku nazove kući ženu za savjet…sreća da je imala dva ljubavnika barem da ga oslobodi seksualnih obaveza…Kreten…(Ne smijem se jer nije smiješno).

I šta ? Da dalje nabrajam? Velečasni M. najveći švaler u tri sela, Mirko Filipović saborski zastupnik (izvanredno pregovara sa ruskim, japanskim i brazilskim predstavnicima) , Radomir Čačić predsjednik Teniskog saveza (pita u kojoj minuti je kraj poluvremena) , Natali Dizdar najprodavanija sa 417 prodanih CD ova…

Koje piramide??? Kakav kolos sa Rodosa??? Koji Kineski zid ???
Ovdje su sva čuda svijeta…Definitivno…Mala zemlja velikih čuda…

- 12:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #