skybird

ponedjeljak, 20.02.2006.

Večernjakovo mega turbo kino platno

Jutros nakon lijepog vikenda dolazim u omiljenu mi ludaru a gužva kao u Meki…Pitam što je, a sestra Milka kaže da je bila sinoć velika nesreća na televiziji i stalno dovoze ranjene…Ona to tako nas uvijek metaforički jebe i jedina mi je zanimljiva od bolničkog osoblja jer nije manje luda od mene, samo što šuti pred šefovima …
Ustvari, znao sam odmah o čemu se radi jer sam se i sam zabavljao sinoćnjom dodjelom najeminentnije televizijske nagrade u Rvata, pod nazivom Večernjakov Tv ekran…

Odmah sam uputio prijedlog da se nagodinu preimenuje u „Večernjakovo mega turbo platno u kinu“ jer onaj mali televizorčić ne odražava svu veličinu naših TV zvijezda…
Zar ne bi bilo grandioznije da Oliver Mlakar i neka zgodna Bingo djevojka Iznose zarolano 12-metarsko platno i predaju ga na sise neke glumice iz neke sapunice…

I to bingo djevojka…koji je to kurac?...kakva je to titula?...Valjda kad se skine gola a oduševljena masa vikne Bingo!!! Stvarno nema napretka u mom zdravstvenom stanju…

A ne znam što me više nasmijavalo – kategorije ili laureati…
Najbolji gost u zabavnoj emisiji… Najbolji gost u zabavnoj emisiji???...Meni onaj ćuko što ih je u jednoj emisiji zapišo…Njima Severina za 3,5 minuta blesavštine u Večernjoj školi…

Eeeeej ljudi…ne radi se o gostovanju na jahti…nego kod Pervana…

Ma dajte još tih kategorija…Npr. „Najljepše cipelice od broja 36- 41 u televizijskoj seriji u dnevnom rasporedu od 18.40. do 19.30…utorkom…u 79 epizodi…“
Ili „najveća laž glumice iz tv serije a vezano za pušenje“…u mjesecu veljači…
Ma dajte da se narod zabavlja…

Najbolja pjevačica Natali Dizdar…O.K…Reci mi molim te što ona pjeva…Ma cura i pjeva možda dobro ali gdje, šta, kako, s kim…Albumi?... Sa slikama samo…
Najbolji pjevač Miroslav Škoro…Pa dajte molim vas precizirajte nagradu jer sve je samo najbolji pjevač nije…Najpopularniji, najeksponiraniji, najpjesničkiji, ali brate pjevat n e z n a…

U kategoriji debitant godine Antonija Plaće…Potpuno zasluženo…Treba pročitati bez greške – ti nisi nominiran a ti nisi…

A sad razlog zašto iz mojih riječi isijava velika doza zadovoljstva?..Zato što moja dječica pokazuju genetsku predodređenost za podjebe pa smo se zajedno smijali tim mega popularnim debilima…( tako je narator ocijenio cigu Hamdiju kao mega popularnu zvijezdu RTL „sotonističke“ televizije…sotonističke prema Franji bolesniku)…

Osim promjene izgleda nagrade predlažem i promjenu imena kategorija:
1.umjesto debitant – debilant godine
2.umjesto glumica – najbolja glumica na zaslonu mobitela
3.umjesto glumac - najbolja glumica na plovnim objektima
4.umjesto pjevač - najbolji podizatelj atmosfere u birtijama
5.umjesto pjevačica – pobjednica potrage Arena traži svoje najmilije
6.umjesto gostovanja u seriji – naj saborski zastupnik
7.umjesto filma – jedini film ove godine
8.umjesto serije – nagrada za seriju koja je na sreću završila
9.umjesto TV voditelja - najčešći prst na telefonu
10.umjesto TV voditeljica – Nagrada HT za najveći broj ponovljenih poziva sa istog telefona
ITD… A umjesto prezenteri – proserateri…

No međutim, namjerno za kraj ostavih drugu temu …luđaka nad luđacima…mega luđaka…dr. Ivana Đikića…
Bože, taj bi ovdje dobio svoj kat a ne sobu…jer opasan je jadan za sebe a kamoli druge…
Ma zamisli ti što on kaže…
- Mislim da bi se trebao nagrađivati rad…mislim da bi sposobni i vrijedni ljudi trebali napredovati…mislim da politika nema što raditi u znanosti…tužili su me iz Hrvatske jer radim na fakultetu u Splitu bez honorara i što sam na edukaciju naših studenata potrošio 40 000 Eura iz Europskih fondova…

Pa koji je tebi kurac zemljače?.. Odmah uputnicu i ovamo k mom društvu na seanse sa dragim doktorom…
Ko si ti da misliš?...5,0 na faksu…buuuuu…prvi europski nagrađeni znanstvenik u Americi nakon 28 godina…buuuuu…bazično otkriće u liječenju raka…buuuuuu…
Ma odjebi…nikad ti nećeš sa četiri godine osnovne škole pobijediti u Big brotheru…nikad…Nikad nećeš skužiti da smo mi stariji narod od Adama i Eve…Pa Krapinski pračovjek je Hrvat koji je vremenskim strojem odletio u budućnost, budalo…

Ma sad bi mogao napisati Rat i mir kolika mi je zbrka u glavi ali idemo pred gumenjaru podržati Zvonimira da izdrži jer je u komi od sinoć…
Ma je…da…Lana Pavić je predavala Večernjakovu nagradu…valjda joj treba za drugi red autobiografije…

P.S. kad sam počeo voditi ovaj dnevnik bilo je to iz revolta i ljutnje…čak sam želio da ga nitko ne čita jer sam mislio da sam jedini lud na svijetu…A sad po reakcijama vidim da ima još luđaka koji slušaju Azru, Balaševića, kojima se gade sve te tzv. zvijezde sa kvocjentom inteligencije manjim od kokoši, i to kad koke spavaju…s vrućicom…
Da ima ljudi koji shvaćaju da nas ima samo 4 miliona i da smo Pero kurac u bilo kojim razmjerima…Da imamo Janicu i rukometaše i su to postigli sami od sebe a ne sustavom…

E pa luđaci…mirno spavajte…možda će nam svijet iz ove perspektive izgledati ljepši…Ako ne ljepši onda smješniji…

Joj danas sam stvarno puno srao pa bi bio red da par dana začepim ovu lajavu gubicu…Barem ću probati…

- 12:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #