nedjelja, 09.04.2006.



MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 17:36 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 08.04.2006.

The Sound of Silence


Hello darkness , my old friend
I`ve come to talk with you again
Because a vision softly creeping
left it`s seeds while i was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remeins with the sound of silence
In restless dreams I walked alone
narrow streets of cobblestone
`neath the halo of a street lamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed
By the flash of a neon liglt
That split the night and touched the sound of silence
And in the naked light i saw
Ten thousand people maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voises never share
And o one dare disturb the sound of silence
< said I, < Silence like a cancer grows.
Hear my words that I might teach you,
take my arms that I might reach you.>>
But my words like silent raindrops fell
And echoed in the wells of silence.
Ad the people bowed and prayed
To the neon god they made
And the sign flashed out its warning
In thewords that it was forming
And the sign said :
< On the subway walls and tenement halls
And Whisperd in the sounds of silence.>>

- 19:29 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.04.2006.

čuj ti tamo :)

ovako draga moja plava. :) na ovin predlošcima se ne smiju radit nikakve promjene, tek sad to skužih. ništa od tvog sna o promjeni komentara, bar dok ti blog ovako izgleda. :) uglavnon.
evo ti onaj link o kojen san ti govorila na odmoru.. rofl

blow job? :)

kiss teta B. wave

- 22:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 05.04.2006.

Opća Opasnost - Jednom kad noć

Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu
Ruke pamte samo ljubav najbolju

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U stranicu utjehu tražiti
Suza će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo

Kada tuga jednom
Na vrata dođe
A samoća zaboli
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti

Bili smo jednom najbolji
O nama su priče pričali
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi

- 17:59 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koliko vas trenutno čita moje nebuloze?

online







Designed by In Obscuro