sirenje Bozjeg Milosrdja

nedjelja, 23.03.2008.

Uskrsnuo je!

Image and video hosting by TinyPic


Sretan i Blagoslovljen Uskrs.....

23.03.2008. u 09:51 • 18 KomentaraPrint#

petak, 21.03.2008.

Devetnica Božanskom milosrđu

Image and video hosting by TinyPic


"Jedino sam

ja ljubav i milosrđe.

Ni najvećega grješnika ne mogu kazniti ako zazove

moje milosrđe

već mu u svojemu

beskrajnom i neiscrpnome milosrđu

opraštam."

Kristove riječi svetoj sestri Faustini
(Proglašena blaženom 18. travnja 1993., a svetom 30. travnja 2000.)

»Obećajem da se duša koja bude štovala ovu sliku neće izgubiti. Već na ovome svijetu obećavam joj pobjedu nad neprijateljima, posebno pak u smrtnom času. Ja, Gospodin, štitit ću je kao svoju čast. Zrake na slici označuju krv i vodu koje potekoše iz dubine mojega milosrđa, u času kad je moje umiruće srce na križu bilo kopljem probodeno.«

»Kćeri moja, govori cijelome svijetu o mojem neiscrpnome milosrđu. Ja želim da blagdan božanskoga milosrđa bude utočište svih duša, poglavito svih grješnika. Toga dana izlit će se punina mojega milosrđa. Ja ću izliti čitavo more milosti na duše koje se budu približile tomu izvoru. Tko god se toga dana ispovijedi i pričesti, dobit će potpun oprost od grijeha i kazna za grijehe. Neka se nitko ne boji pristupiti k meni, makar njegovi grijesi bili najopakiji. Želim da se Blagdan mojega milosrđa svečano proslavi na prvu nedjelju nakon Uskrsa.«

»Duše koje šire štovanje mojega milosrđa štitit ću cijeloga života kao što majka štiti svoje dijete, a na smrtnome času bit ću im spasitelj, a ne sudac. U tome zadnjem času duša nema druge zaštite osim mojega milosrđa. Sretne li duše koja je već za života bila uronjena u moje milosrđe jer je neće stići pravda!«

»Prije nego dođem kao pravedni sudac, otvorit ću širom vrata svojega milosrđa. Tko pak ne želi proći kroz vrata milosrđa, morat će proći kroz vrata pravde.«

»Duše koje mole krunicu Božanskoga Milosrđa bit će u svojem životu uključene u moje milosrđe, napose u smrtnome času.«

»Čovječanstvo neće naći mira tako dugo dok se s posvemašnjim pouzdanjem ne obrati na moje milosrđe. Kaži bolesnome čovječanstvu da se mora uteći mojemu milosrdnomu srcu i ja ću ga obdariti mirom.«

Spasiteljevo obećanje umirućima

»Ako se ova krunica bude molila kod nekoga umirućega, ublažit će se gnjev Božji, a beskrajno Milosrđe zagrlit će dušu umirućega, primjenjujući na nju bolne patnje svojega Božanskoga sina.«



Prvi dan: Privedi mi danas cijelo čovječanstvo, ali posebno sve grešnike i uroni ih u more Mojeg milosrđa. Time me tješiš u mojoj gorkoj žalosti, u koju me utapa gubitak duša.

Drugi dan: Danas mi privedi, sve duše svećenika i redovničkih osoba i uroni ih u moje neistraživo milosrđe. One su mi dale snagu podnijeti gorku muku. Po njima kao kroz kanale, izlijeva se moje milosrđe na čovječanstvo.

Treći dan: Danas mi dovedi sve pobožne i vjerne duše i uroni ih u more mojeg milosrđa. Te su me duše utješile na Putu križa. One su bile kapi okrepe u moru gorčine.

Četvrti dan: Danas mi dovedi pogane i one koji me još ne poznaju. I na njih sam mislio za vrijeme moje gorke muke. Njihova buduća marljivost tješila je moje Srce. Uroni ih u more mojeg milosrđa.

Peti dan: Danas mi dovedi duše heretika i odmetnika i uroni ih u more mojeg milosrđa. U gorkim mukama oni razdiru moje Tijelo i moje Srce ? to je moja Crkva. Kad se vrate u jedinstvo Crkve, onda će zacijeliti Moje rane i time će ublažiti Moje muke.

Šesti dan: Danas mi dovedi tihe i ponizne duše i također one male djece i uroni ih u Moje milosrđe. Te duše imaju velike sličnosti s mojim Srcem. One me hrabre u mojim gorkim mukama smrti. Promatram ih kao moje anđele na zemlji što čuvaju moje oltare. Na njih izlijevam rijeke milosti. Moje milosti može prihvatiti samo ponizna duša. Poniznim dušama darivam svoje povjerenje.

Sedmi dan: Danas mi dovedi duše koje posebno časte i slave moje milosrđe i uroni ih u moje milosrđe. Te su duše najčešće oplakivale moju muku i one su najdublje prodrle u moj Duh. One su živo ogledalo mojeg Milosrdnog Srca. Te duše svijetlit će u budućem životu posebnom svjetlošću. Ni jedna od njih neće potpasti ognju paklenom. U času smrti posebno ću se brinuti za svaku od njih.

Osmi dan: Danas mi dovedi one duše, koje su u tamnici čistilišta i uroni ih u bezdan mojeg milosrđa. Neka rijeke moje Krvi ohlade njihov oganj. Te duše posebno ljubim. One ostvaruju zadovoljštinu mojoj pravednosti. U tvojoj je moći donijeti im olakšanje. Uzmi iz blaga moje Crkve sve oproste i žrtvuj se za njih? O, kad bi poznavala njihove muke, neprestano bi davala duhovnu milostinju za njih, i odnosila njihov dug Mojoj pravednosti.

Deveti dan: Danas mi privedi ohladnjele duše i uroni ih u ponor Mojeg milosrđa. Te duše najbolnije ranjavaju moje Srce. U Maslinskom vrtu moja je duša doživjela najveće gađenje od jedne (jedine) ohladnjele duše. Hladne duše bile su razlogom mojim riječima: Oče, ukloni taj kalež (ali samo) ako je to Tvoja volja. Njihovo posljednje sidro spasenja jest bijeg mojem milosrđu.

Krunica Božanskom milosrđu
Znak križa: U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.
Na prva tri zrnca:
Oče naš...
Zdravo Marijo...
Vjerujem u Boga Oca...

Slijedi pet desetica. Svaku deseticu započinjemo (na velika zrnca):
Vječni Oče, prikazujem Ti Tijelo i Krv, dušu i božanstvo Tvoga preljubljenog Sina, Gospodina našeg Isusa Krista, kao zadovoljštinu za naše grijehe i grijehe cijeloga svijeta.

Na mala zrnca (10x):
Po pregorkoj Muci Isusovoj, smiluj se nama i cijelome svijetu.

Nakon pete desetice doda se (3x):
Sveti Bože, sveti jaki Bože, sveti besmrtni Bože, smiluj se nama i cijelome svijetu.

Sasvim na kraju:
O, Krvi i Vodo što potekoste iz Srca Isusova kao izvor milosrđa za nas,
ja se uzdam u Tebe!
Marijo, Majko Milosrđa, moli za nas!
Isuse, ja se uzdam u Tebe! (3x).
Smiluj se nama i cijelome svijetu, Gospodine!





Čin posvete svijeta Božanskom milosrđu

Bože, Milosrdni Oče, koji si objavio svoju ljubav u svome Sinu Isusu Kristu, a na nas si je izlio u Duhu Svetom, Tješitelju, danas Ti povjeravamo sudbine svijeta i svakog čovjeka. Sagni se nad nas grešnike, ozdravi našu slabost, porazi svako zlo, učini da svi stanovnici zemlje dožive Tvoje milosrđe da bi u Tebi, Bogu Jedinom i Trojstvenom, uvijek nalazili izvor nade.
Vječni Oče, po pregorkoj muci i uskrsnuću svoga Sina, smiluj se nama i cijelome svijetu. Amen.
(Ivan Pavao II.)

21.03.2008. u 20:47 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 11.03.2008.

Image and video hosting by TinyPic

11.03.2008. u 10:36 • 11 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga

"Neka te blagoslovi Gospodin i neka te cuva! Neka te Gospodin licem svojim obasja. milostiv neka ti bude! Neka pogled svoj Gospodin svrati na te i mir ti donese."
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Ljubav je tajna, koja sve sto dodiruje mijenja u lijepe i Bogu mile stvari. Ljubav Bozja oslobadja dusu."

"Isuse, dajes mi upoznati u cemu se sastoji velicina jedne duse. Ne u velikim djelima, nego u velikoj Ljubavi. Ljubav tvori vrijednost i ona daje nasim djelima velicinu." Sestra Faustina