< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentz: Yep/Nope

by Music Designs

Opis bloga

MAj lajf!Da pa čiji će bit..Mrzim loše komentare,zato bolje ne ostavljaj ih!

Linkići

Blogovi mojih frendica/frendova:


Light side of my world~blog moje naj frendice~
Neka sila bude s tobom

Dizajnovi:

Dizajnovi moje naj frendice!Koristim njezin dizajn..jel da je zakon?


~Music Designs~

Dizajnovi cool piplova:

Tinchy designs
Nikky Designs
Mentalka Dizajn

Blogovi zakon piplova:

Avril4ever

Gluparije

DJ MILLKY WAY...LOOL
MILE MARTIĆ(funny man)

Cool stranice~Visit~:

Jebenica

Pozdravljam....heya

glupo mi je pozdravljat mamu,tatu,dedu,baku,seku,bracu jer više nisam mala beba,a i ne mogu pozdravit neke jer ih nemam......zato pozdravljam svoje najbolje frendice Maru i Valu,moje frendice Mateu,Anju i Magi...ostanite coolsmijeh,eee Silenca(našeg nastavnika iz Englisha),fra Jakova(našeg bivšeg nastavnika iz vjeronauka) i sve ostale iz razreda!

Glasajte za moj blog..

Ako želite glasati...dobro bi mi došao vaš glas..

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

subota, 01.12.2007.

new postić agen...opet nakon dugo vremena!!!

Hey ljudi nije mi danas do pisanja..bila sma super volje aL onda odjednom nisam..I to ne svojm krivicom..Al nea veze..Malo o jučerašnjem danu ću danas napisat..jer današnji nije za pohvalit..

Znači jučerašnji dan mi je bio jedan od boljih dana u životu!I to sve jer mi matere nije bilo kući..bila je van grada..I školi ništ novo..osim što mi je bilo zakon s Mateom..zajebavali se i sve to..MAre nije bila u školi morala na operaciju koja je uništila sve šta smo se dogovorile!I tako i MAtea bila sam kući..ja otišla do nje ..bilo nam malo dosadno..al poslije smo se zapričale..pa je bilo bolje..Poslije otišla kući da me njezin stari ne uvati kod nje..I tako došla kući nazvala Marijanau..pitala kao je i pričala s njom nekih 25 min..trošila pare al s kućnog na mob ,pa s kućnog na kućni..malo surfale po internetu skupa!Zezale se..al onda se ja uplašila da mi mater ne skuži jer ću velik račun nabit...I tak ja njoj rekla Bok..Igrala još malo kompa i gledala Big Brother..I tak sad sjedim za kompom..ne baš dobre volje..al štaš..

Post nije dug jer mi sad nije do pisanja al neam šta drugo radit..I jedna obavjest:Razmišljam o brisanju bloga..koji kurac će mi kad ga niko ne komentira..a možda i ne čita..osim jedne jedine osobe!

BYE!!

- 11:21 - Komentarchici (28) - Troshi boju - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.