listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentz: Yep/Nope

by Music Designs

Opis bloga

MAj lajf!Da pa čiji će bit..Mrzim loše komentare,zato bolje ne ostavljaj ih!

Linkići

Blogovi mojih frendica/frendova:


Light side of my world~blog moje naj frendice~
Neka sila bude s tobom

Dizajnovi:

Dizajnovi moje naj frendice!Koristim njezin dizajn..jel da je zakon?


~Music Designs~

Dizajnovi cool piplova:

Tinchy designs
Nikky Designs
Mentalka Dizajn

Blogovi zakon piplova:

Avril4ever

Gluparije

DJ MILLKY WAY...LOOL
MILE MARTIĆ(funny man)

Cool stranice~Visit~:

Jebenica

Pozdravljam....heya

glupo mi je pozdravljat mamu,tatu,dedu,baku,seku,bracu jer više nisam mala beba,a i ne mogu pozdravit neke jer ih nemam......zato pozdravljam svoje najbolje frendice Maru i Valu,moje frendice Mateu,Anju i Magi...ostanite coolsmijeh,eee Silenca(našeg nastavnika iz Englisha),fra Jakova(našeg bivšeg nastavnika iz vjeronauka) i sve ostale iz razreda!

Glasajte za moj blog..

Ako želite glasati...dobro bi mi došao vaš glas..

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

subota, 20.10.2007.

Always shit happens to me...freezing

Kao šta naslov kaže uvijek se sranja meni događaju..zašto baš meni?šta sam ja skrivila...eek

Dan mi je bio super sve dok nije bilo vrijeme za polazak k mojoj drugoj naj frendici...naime ona živi kilometar dalje neg ja,a pošto se dugo nismo vidjeli ja i Marijana(moja naj frendica i rodica)krenuli smo do Vale.MArijana je kasnila 10 minuta...hvala Bogu da nisam izašla vani i čekala je...bila bi kocka leda,al jebemu svakom se događa da kasni.Nas dvije nismo znale da će vani bit jebeno hladno...brrr...pa smo obukle jeans sako,a mogle smo jaketu..štaš nismo znale da je u kninskom polju tj. kako ga Mare naziva PRIPIZDINI bit tak hladno..dok smo išle gradom nije bilo tak hladno al onda smo krenuli ić PRIPIZDINOM pa smo umirali od hladnoće.Prvo smo mislile da će nam otpast glava,nismo osječale lijevo uho...jedva smo čekale kad ćemo doć kod Vale..Mare je spominjala da sad ima inspiracije za napisat novi post na svom blogu..čak je meni preporučila tu temu..kak smo se smrzavale ja nisam mogla razmišljat o blogu jer me je bolila glava i nisam osječala jedno uho...NApokon smo bili blizu VAline kuće kad sam ja pukla i krenila psovat...rekla sam da ću Vali jebat Iruda jer mi uvijek moramo kod nje nikako ona kod nas...I tako samo stigle...ja sam u sebi mislila napokon..Vale nas je čekala u svojoj garaži..začudo tamo je bilo toploeek...al ne zadugo..opet smo išli vani i smrzavali se..ne mojom željom...ne kraju smo otišli kod VAle i pili Mare i VAle čaj,a ja I Valina sestra kapučino...bar je poslužilo ugrijali smo se...jebiga ipak nije bilo tako loše,na kraju je Vale Mari čupala obrve,pravila frizuru i šminkala je..malo je pretjerala s olovkom..pssst nemojte joj to rećiyes...

I to bi bilo sve na kraju kad se počelo smračivat ja I Mare smo krenule kući..nismo se više toliko smrzavale jer smo išle gradom kući i jer smo pjevali AvRiLiNe PjEsMe,a poslije smo jeli FoRnEtE,a kad sam došla kući pravila sam tortu...burazu mi je roćkaš...sad idem na jebenicu postat..aj bok.yes

KAo što sam pisala na svom starom blogu:

SEE YOUR ASSES TOMORROW!..Lol ne mojte se uvrijedit..ne mislim ozbiljno.Eto poslušala sam tvoj savjet Mare.rofl

Buh bye!Si ju tumorov.wave

- 22:13 - Komentarchici (28) - Troshi boju - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.