< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve sto je slatko s vremenom potane gorko

Kada mi prođe još jedan težak dan, kada mi se oči sklapaju, kada lagano tonem u san, sjetim se onog zbog koga me srce boli, onog za koga sam nekad mislila da me voli. Kada mi suze kroz lice teku, opet one stare rane peku i ja za svoju ljubav više ne postojim premda sam govorila da se toga ne bojim. U srcu je sada jedna velika rupa jer znam da nikada nećemo biti skupa....

****

Čuvaj me
Misliš da je teško voljeti
Da će te vjetar odnijeti,
Ali sve što trebaš je ljubav
Kakva god ona bila,
Jer kada voliš, čak imaš i krila
Vjetar te ne nosi,
Jer znaš ko si
Znaš da si neko
Ni zvijezde ti nisu daleko
Zato otiđi do njih,
Dodirni ih
U moje ime, onda se vrati
I zagrli me
Ne daj me nikom
Tjeraj ih rikom
Od sviju me brani,
Jer idu bolji dani
Želim da živim
I nikog ne krivim
Za sve što učinim
Bilo ono pogrešno ili tačno
Samo da nije mračno
Kao što je sada
Da bude novi život
Bez nedostižnih nada
Brani me čuvaj se
Kroz gužvu guraj se
Učini to zbog mene
Dolij snage u vene
I kreni dalje
Zbog ljubavi, zbog nas
Dodaj gas
Tiho me ljubi
Nadu ne gubi
Jer biće nešto od nas
Samo nemoj lažnu
Nadu da mi ulijevaš
Tako ću izgubiti povjerenje
Od svih vas
Čuvaj me sad
Jer kucnuo je čas.

,,,,,,,,,,,

Da, volim te…
Još uvijek, nažalost…
To je posljedica onoga…
Ali preboljat ću…
Zaboravit ću…
Neću više voljeti!
Ne, ne obećajem tebi….:

posveceno hm...d.d.

me i ja cu sigurno doci
samo me cekaj dugo
cekaj me i kada zute kise noci ispune tugom
cekaj i kada vrucine zapeku
i kada mecava brise
cekaj i kada druge niko ne bude cekao vise
cekaj i kada pisma prestanu stizati iz daleka
cekaj me i kada cekanje dosadi svakom koji ceka
cekaj me i ja cu sigurno doci

ne slusaj kada ti kazu da vrijeme je da zaboravis
i da te nade lazu
nek povjeruju i sin i mati da vise ne postojim
neka se tako umore cekati i svi drugovi moji
i gorko vino za moju dusu nek piju kraj ognjista
cekaj
i nemoj sjesti s njima
i nemoj piti nista
cekaj me i ja cu sigurno doci
sve smrti me ubiti nece
nek kaze ko me cekao nije taj je imao srece

ko cekati ne zna
taj nece shvatiti niti ce znati drugi
da si me spasila ti, jedina, cekanjem svojim dugim
nas dvoje samo znacemo kako prezivjeh vatru kletu
naprosto ti si cekati znala kao niko na svijetu





Ti si bila mlada,
On bijaše lijep.
Ta ti si voljela njega,
A on bio je slijep.
Volio je drugu
Jer bolje nije znao.
Ti si skrivala tugu,
A on te nije primjećivao.
Bila si samo sjena
Što u tami se skrila.
On je bio tvoja svjetlost,
Al' uzalud si snila.
Ti si bila zrno pijeska
Na žalu patnje i samoće,
Tvoja suza samo kap
Što od realnosti pobjeći hoće.
Sad stojiš na obali rijeke
Da ugasiš bol tu,
Posljednja kap poteče
I putem bez povratka ti krenu.
Da, povratka više nema,
Već polako gubiš dah,
Dobro znaš što te čeka:
Crna smrt i njen zadah.
Površinom nježno pluta leš,
Taj izraz na licu tom
Uhvaćen u posljednji zaziv
Za njegovim imenom.
Gle, nastupi gluho doba,
Pjev ptica nestade,
Samo leš na površini vode,
A na licu suze dv'je.

utorak, 15.01.2008.

izgubljena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dani idu dan za danom a ja na starom nikako korak naprijet samo ostajem na mijestu osijecam da se necu ni pomaknuti s ovoga mjesta
sve mi je tako nikakvo,
davno sam imala ljubav koju sam izgubila sada sam sama
osjecam se izgubljeno kao list na vjetru.......
jako cudan osjecaj....kao da nemas ono svoje ja...
neznam kako da opisem al neki glupi osjecaj praznine....
bojala sam se zavoljeti ponovno nemogu reci da nisam pokusala....
dala sam i onaj mali dio sebe....isla sam do te mjere da sam i plakala ali vise nemogu
odustajem od

- 19:01 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.