Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us My Sk8 Life
Click here(((ako zelite još SLIKA!!!)))

My Sk8 Life

subota, 29.10.2005.

Mrak

Danas je bilo mrak... bili smo u poreču.Malo po zelenoj laguni,onda park i doma(to jest u naš skate park)..Danas sam prvi put skinuo 360 flip...Pre dobar filing, a sape je skinuo k-flip preko 3 stepki...Prošle sedmice smo bili u bujama di sam svjetski pao...Ali i skinuo sam 50 50 preko cijelog boksa..Slike još uvijek cekam.Kad dodu vidjet cete ih...Narode uzivajte...I da Posjetite www.dicedchicken.com
- 20:29 - Yeah,tell me about it (23) - Jack off - #

petak, 21.10.2005.

Bili Smo u Umagu

Slike cu stavljat ali na drugu stranicu!!!!![B]to je ono šta se miče LJEVO I DESNO na vrhu bloga!!!!!!!

Ekipa se skupila(((Sape,[Kos,Čmar,Viny(Poreč)] i ja(Nišo) i krenuli smo za Umag..
Sape je vozio i dokazao je da ne zna preticavati(jebi ga istina je).Cak nam se neki starac počeo trgat kad ga je budala krenuta preteknut.ali šta češ. Bilo je trikova ali niš posebno
MIslim vidjet cete fotke...Narode Cujemo se (((SK8 FOR LIFE))))[/B]
- 23:54 - Yeah,tell me about it (2) - Jack off - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>