14.09.2006. / četvrtak

Sve je iza mene... :)

Ljudi moji dragi tuga je iza mene!!!Napokon!!Danas smo Mateja,Marijana,Frka,Šobak,Alex,Surla & ja išli do Sesveta!!!Bili smo u Sann Antoniu i bila je ludnica!!Igrali smo biljar,zajebavali se-uglavnom smo uživali!!!!Ali opet i večer je posebna zato jer nas je rulja kod staračkog i stalno netko priča nekakve gluposti!!!e da...danas se pingvinka plakala jer je mislila da će ju pingvinko ostaviti zbog njezine stare-ma to vam je ljudi moji živi cirkus!!!!!!!!!!!!U školi je jebeno dosadno....neki ljudi su me počeli opakoooo živcirati,ali šta je tu je....Frka si je danas u Sesvetama vidla ddddrugog tipa...ali i on je iza nas!!!!!Još jedna završena pričica!!!!!Ah to vam je tak u životu!!!!!!!Vidli smo danas Silveka(kako je tip sladakkkk) joj kako je tip lud!!!!!!!Nema vam više nikakve zanimacije osim šta Mare stalno priča da joj je iskočio zglob na nozi-joj Mare Mare!!!!!pozzzzz wave

- 22:54 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.