31.08.2006. / četvrtak

Zar opet!!!???

smijehJučer sam bila u Metrou i bio je jedan jakooo zgodan frajerčić!!!!ja bi mu dala 16-17godina!!!Lik je fenomenalno građen,ima lijep osmijeh ma savršen je.....Mene je podsjetio na jednog malenog koji je bio u mom srcu čak 6mj.!!!!!!Zvao se Leon i stariji je od mene 1 god.Lik je tamnoput,visok,dalmoš i jako je sramežljiv!!!Upoznao nas je njegov stari i ja sam se zaljubila na "prvi pogled"!!!Ma taj Leon je dečko kojeg niti u najluđim snovima nemožete zamisliti...tako je doobar!!!!dečko je iz Primoštena i full je sramežljiv,ali eto dalo se izvuć iz njega ono najbitnije,a to je da na moju žalost ima curu!!!headbang,a tako je cyut...oh Bože....zar svaki dečko kojeg ja vidim mora ličiti na njega??!!!kisss od Nane

- 23:47 - Komentari (18) - Isprintaj - #

21.08.2006. / ponedjeljak

Pa ja sam se zaljubila....

Bože pa ja sam se zaljubila u svog naj frenda!!!!Koja koma,koji bed!!!Ja neznam kak ću ja to njemu reći jer mi je fakat glupo mu to uopće ići govoriti!!!!A dobro i lik je čak i stariji od mene 5god!!!Joj poludit ći...fakat ga volim i fakat je sladak!!!!!!!Help mi ljudeki!!!Kaj da radim??!!!!!!!cerek

- 23:21 - Komentari (12) - Isprintaj - #

15.08.2006. / utorak

Ludilo...

Mateja,Marijana i ja sinoć smo ludovale!!Najprije smo se strašile,onda samo gatale,pa se škakljale i na kraju zaspale!!!Marijanu treba nunati ko malu bebu da zaspe!!Brbljala je ko navinuta,a Mateji i meni se jakko spavalo!!Sve u svemu bila je živa ludnica!!!super smo se zabavljale i ja se nadam da nećemo "dobiti šećernu bolest" jer smo pojeli valjda 10paketića tic-taka!!!Nadam se da ćemo to opet ponovit jer je bila fakat luda zabava!!!!Kiss od Ane

- 00:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

14.08.2006. / ponedjeljak

Noć tek počinje

Cure ko cure željne zabave,ludovanja,željne ludog provoda...Dogovor je pao sa starcima i eto na moju "žalost" one su sad kod mene!!!Jedna kiše ko luda(Marijana),a druga dobiva "napadaje"sreće(Mateja),a ja jadna ih moram trpit-a šta ćete!!!Večer je bila luda!!I opet sam ga barila...nemogu vjerovati,pa nikako da ga se odreknem!!!I kad najmanje mislim i kad se udaljim od njega on mene zbari...ah pa takav je život!!!No dosta o tome...zasad samo kišemo i Mateja se malko i ludira,ali nema nikakvih dobrih dogodovštiina...Možda pred jutro bude skakanja kroz prozor ili pijenja kave u ranim jutarnjim satima!To se od nas može očekivati,ali za sad je ludo,pa će valjda biti i još luđe za kojih 4-5 sati!!!Big kiss od Anččiceparty

- 00:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.08.2006. / nedjelja

Evo i malo mjuze...







- 23:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.08.2006. / subota

Opet na more...

smijeh Ej ljudi ovo je moj prvi post od kad smo napravile blog!Iskreno da vam kažem blog smo napravile jer nam je bilo dosadno!!A bravo za nas!!!!!!!!!!Nego evo ja sam vam se odlučila javiti zato kaj sutra idem na more po drugi put!!!!!!Blago meni!!Idem u Vodice!!!Tamo imam cijelu ekipu pa se jako veselim!!!Nadam se da je tamo sunce,a ne ko tu da po cijele dane pada kiša!!Ajde ljudi uživajte još to malo bez glupe škole,a ja se javim kad se vratim pa da vam ispričam kako je bilo!!!!!!!!!!Pozz

P.S. E idem ja danas sa frendicama do knjižnice kad tamo pred bankom stoji neka žena ko kip,drži kišobran u ruci i bulji u tablice od nekog auta!!!!Stajala je koda da se smrzla i doslovno ko kip,ali baba ni trepnula nije!!!Mi smo se trgale od smijeha,a kad smo se vračale babe više nije bilo!!!!!!!!A šteta! rolleyes Kiss kiss


Marija


- 23:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Koji koma dan...

Joj ta kiša zašto mora padati??!!!!Kako je dosadno po cijeli dan biti u kući...koja koma!!!Umrla sam danas od dosade!!!Najprije me je ujutro probudio nećak pa sam išla u metro i baš sam umorna cijeli dan...pa baš i nema nekih dogodovština!!!!Big kiss od Ane

- 22:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

11.08.2006. / petak

Više od očekivanja!!!

Ova godina počela mi je sva u nekom raspadu!!!Nova škola,stari razred,dosadni profesori,učenje i sve mi je to nekako krenulo nizbro....
Ali kao i svaki drugi brucoš ja sam se nekako izvukla....Bilo je teško,ali na kraju i savršeno!!!Kao i svaki drugi sedmaši i mi smo bili na maturalcu u Trogiru!!!Krenuli smo ranom zorom,ali bilo je puno zabave pa nitko nije spavao!!!!Kad smo došli pred hotel znali smo da neće biti zabavno kako smo očekivali,ali nema veze...I sa malo dužim čekanjem dobili smo ključeve svojih soba....Moje frendice Lidija & Marija su jedva čekale vidjeti našu zajdničku sobu,ali mene to nije previše zanimalo!!!Mene su zanimali samo komadi!!!Dan mi je bio naporan,pa sam jedva čekala večer,ali tek navečer su krenula prava uzbuđenja!!!Prva večer u discu bila je jako dobro upamćena...Najprije je bilo suza,ali kasnije i ljubavi na prvi pogled!!!Naravno kao i u svakom discu bilo je puno dobrih komada oko kojih su se trgale svakojake "curice".Ali uz moj "erotski"ples kako je to nazvala naša raska ja sam pridobila jednog jako slatkog dečka...Bio je savršen...Visok,tamnoput,smeđa kosa(bekemica),smeđe oči,mišičavo tijelo...ma nešto jako rolleyesdobro!!!!Ali i nekim mojim frendicama je zapeo za oko,pa se ja nisam htjela miješati te sam ga ostavila po strani!!!Drugu večer tj.njemu zadnja večer ja sam ga sasvim "zaludila", te je od cure koja je bila isto tako luda za njim tražio moj brojček!!!Ona mu ga je dala teška srca,ali bilo je lijepo dok je trajalo...Moj frend ga je tražio broj za mene,ali nas dvoje "šeprtlja" je slučajno broj izbrisalo i ja sam bila sva u bedu!!!!Ali kako se kaže-sve se na kraju lijepo svrši,pa tako i ova moja pričica...On je meni poslao poruku i tako je nastala romansa između mene i njega!!!Ali sve lijepo kratko traje....Ostali smo frendovi i ja znam da ga više nikada neću vidjeti jer je dalekoo...ali bilo je lijepo dok je bilo nutnut

- 13:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.