pisma sinovima

četvrtak, 24.11.2005.

PADA SNJIG

Maleni moji. Nikako da uvatin vrimena da am se javin. Radin skoro svaki dan. Danas pada snjig. Kupija san jaketu (180kn.) i patike (100kn). Tako da čemo moć ludovat po snjigu.

- 02:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 19.11.2005.

DVI RIČI

Često pratin portal našeg malog mista. Ne znam dali me to drži nostalgija ili samo volin znat šta se doli događa.

Prije neki dan pročitan «Ubio se branitelj» Gledan sliku, znan ga, znan di stoji. Nisan ga vidija nekoliko godina. Nikad se nismo družili ali smo se znali javit jedan drugome.

Odma su se javile udruge hrvatskih branitelja. Pitaju se šta je ova država učinila za njih. Možda in je tribala dat veće penzije, veće stanove.

Nikad se ne pitamo šta smo mi mogli učinit za tog čovika. Nisu njemu tribali ni stanovi ni penzije. Triba mu je samo neko da mu se izjada, da se isplače. Tribale su mu samo dvi rići i da ga neko potapša po ramenu.

Dvi jebene riči da se spasi jedan mladi život.


- 02:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.11.2005.

ŠTO BI IMAO?

Maleni moji. Prije neki dan me vaša majka upita da što bi imao da nije bilo nje, da sam bio s nekom drugom ženom.

Što bi imao da sam bio s ženom kojoj bi bio važan kao čovjek a ne samo izvor financiranja? Što bi imao da sam bio s ženom koja bi bila uz mene duhom a ne samo tijelom? Što bi imao da sam bio s ženom koja ne bi uvijek plakala da nema ništa a ima sve. Što bi imao da sam bio s ženom kojoj nisu usta puna samohvale kritizirajući i ogovarajući sve oko sebe? Što bi imao da sam bio s ženom koja ne psuje Boga padajući u trans pri molitvi u crkvi. Što bi imao da sam bio s ženom koja bi bila samo s mužem? Što bi imao da nisam bio s pohlepnom i sebičnom zmijom?

Maleni moji ne znam niti mi je važno što bi materijalno imao. Znam samo da bi imao vas, ženu, normalnu obitelj.


- 17:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 05.11.2005.

SRETAN ROĐENDAN

Želim ti sretan rođendan i da vašu mladu obitelj gradite bez ikakvih negativnih utjecaja iz prošlosti.

- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

brojač

OPIS BLOGA

  • taica@net.hr