utorak, 30.01.2007.

...primila sam mail u kojemu piše da na blogu moram napisati 5 stvari o sebi koje do sada niste znali...


* - imam fobiju od zatvaranja očiju u javnosti. Ne zatvaram oči ni dok se ljubim...
Užasno me toga sram, ali eto...

* - ponekad se toliko naljutim da nesvjesno počnem razbijati stvari. (ali rijetko se tako jako naljutimsmijeh)

* - užasno mi je stalo do stvari i to nevažnih.
Ponekad mi je čak i teško baciti papirić od žvake jer se osjećam kao da ga napuštam. rolleyes

* - Dok sam bila na putu u Engleskoj, kratko sam hodala sa crncem Tomom. smijeh

* - Plakala sam na svoj 11. rođendan jer mi nije došlo pismo iz Hogwartsa i na svoj 12. jer Petar Pan nije došao po mene. rolleyes




Nadam se da nisam ispala prefreaky. Bokeec. wave

- 17:02 - Komentari (20) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.01.2007.

Kada smo zadnji put vikali svijetu "Živite u zabludi", jesmo li to mislili iskreno?

Zapravo, sada mi je tako svejedno...

I never knew
I never knew that everything was falling through


Jučer sam otvorila vrata... iza njih bio je samo ponor. Bila su to vrata kroz koja sam mislila pobjeći u zemlju moje mašte... Ali našla sam samo znak "Stop". Znači li to da mi je suđeno biti u realnosti...?



I don't wanna be cruel
But I gotta find more


Jučer navečer je pao snijeg. Prvi ovogodišnji. Neki su sretni... I ja sam sretna. Jesam. :) =)
Za to su zaslužni .. Ah, mnogi... Uglavnom prijatelji.

Are you listening - can you hear me
Have you forgotten




But I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
- 11:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.