blog jedne ludjakinje

četvrtak, 15.12.2005.

I'M BACK!!

eto,ljudi,napokon sam dobro!!!!!!!!!!!!!!!! mislim vec je bilo i vrijeme,stvarno mi je vec bilo dosadilo plakat non-stop,tako da se sad samo smijem;))!!
a,skola je i dalje srednja zalost! jos sutra i napokon je on tu-najbolji,najsladji,najdivniji-VIKEND!!!!!!!!! veza mi se stvarno poboljsala,tako da trenutno uzivam u njoj.jedini bed je sta sam kratka s lovom na mobu,al nadam se da bi se to sutra moglo sredit(JOOOJ STARI,DAJ STOTKUUUU). gledala sam po 1547 put najbolji film na svijetu-Prljavi ples! ko god ga nije gledao, a pada na filmove s romantikom i plesom(ko ja)-brzo trk u videoteku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ljudi,drzite fige da jos sutra prezivim skolu!! u subotu idem marini na rodjendan,jer su me starci napokon pustili.stavili su me u kaznu jer sam kasnila doma,al su popustili-hvala Bogu!!!!
eto,posto su svi kenjali da napisem novi post-UZIVAJTE!!!!!!!!!!
pooooooosa
Matea

- 22:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.12.2005.

hej! kako ste? napokon sam u sub.vidjela decka,na kratko,al jesam. ja i sammy smo se uništile plešuci. bilo je full ok! ja stvarno neznam sta mi je. u zadnje vrijeme sam u totalnoj depresiji. mozda je razlog taj sta sam popustila u skoli.mozda taj sta moram citat j..... lektiru. mozda taj sta ce mi decko pola zimskih ferija provest U DRUGOJ DRZAVI,tako da ga necu moc gledat u najljepse doba u godini,nit s njim proslaviti novu...mozda.....ej neznam,samo molim Boga da me ovo prodje sto prije,jer nemogu sama sebe trpiti kad sam ovakva...non-stop mi se place,cak i pred starcima jedva skrivam suze...uffff
neznam sta da vam vise pisem....
pusa svima
Matea

- 22:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 09.12.2005.

hello ljudi. ja sam totalno u bedu.life sucks.pisem vam kad budem malo bolje.
pusa
Matea

- 22:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 06.12.2005.

Ljudi,kako ste mi? Meni su zadnji dani bili dosta solidni. PROĆI ĆU MATIŠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
danas sam iz geografije imala 100 % ispita rješeno,tak da sam full zadovoljna!
E;dečka vam neću opisivat jer mi se (za promjenu)neda!
ljudi,uzivajte,komentirajte i....... neznam šta!
pusa svima
Matea

- 21:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.12.2005.

ME

eh,da,ja vam htjela opisivat dečka a tek sad skužila da većina vas fakat ništa nezna o meni. pa da počnemo!! zovem se Matea;idem prvi razred gimnazije(znači imam 15 godina);imam onako do ispod ramena dugu,kovrčavu(totalno),smeđu kosu;imam smeđe oči;visoka sam 166 cm;teška trenutno 54 kile(PREVIŠŠŠEEEE);bo,neznam šta bi vam više rekla!! još me drži pms i razmišljam da se bacim s krova neke viissssssssooooooooookke zgradurine! ljudi,šta god vas o meni zanima pitajte jer i ovako neznam o čemu da pišem u postovima...eh,dečka mi se sad neda opisat,pa nažalost sutra!!! komentarićiiiii!!! KISSSSSS
Matea

- 22:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

hello,evo opet samo na kratko:sunči,počet ću ti pisat komentare!!!
ne vjerujem da ćemo ja i ana ubrzo opet bit ok.
spava mi se
obećajem da ću vam sutra totalno opisat dečka
u PMS-u sam pa pizdim
sorryte svi
kissam vas i molim za komentare
Matea

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>