< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Sum music

I luvcerek Evanessence, Panic! at the disco, Tokio Hotel and Green Day cause they're really fantastic, they're makin real gr8 music....thumbup




obavezno kliknite na ovo:
vampiri

Linkz

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Amela dis gurl is so kwl....thumbup
Tena real good friend of mine..thumbup
Smokva my cool friend Marijana, gr8 gurl thumbup
Christy she's totaly sweet n so is dis blog thumbup
girls TrEENaest also nice blog thumbup
my friendfunny guy thumbup
also a friendhe's a freak thumbup
Robin....funny thumbup
Fićo luđak =) kolarecthumbup

OK I think dat's all

More bullsh*t

Counters
Counters









MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


blog layouts


blog layouts


MySpace Layouts


utorak, 09.10.2007.

Alo judi....

Ah....Šta da vam kažem, ja sam prehlađena, osjećam se ka da mi je bager preša preko glave....majko mila.... mislila sam da će mi bolje bit da sjednem ode za comp smijeh
hehe, laze lažem.... došla sam pogledat šta je bilo s videima koje sam objavila....heh.... jbt, lude li moje ekipe.... Sad znate da je objavljeno....eto....
eeeeeeeetttoooooo
mislim da moram nešto napisat,... al nema veze.... to ću drugi put.... ma ne, sad ću

ZA NINA:
Nino moj, ako ti ovo kad pročitaš, daj mi se pliz javi, ja nemam više tvoj broj, sjebao mi se mob i onda su mi otišli svi brojevi.... ajde molim te ko Boga, javi mi se, moramo pričat....

ZA Xxdark_dollxX:
Curo ako oćeš vratit dečka, prvo, ne smiješ mislit da si ružna, a kamoli to govorit
2. Nemoj ništa očekivat, to ti je prvi korak do razočarenja....
3. ne budi tako ljubomorna, pa i njemu treba njegov prostor, pusti ga malo s frendovima
4. pokaži mu da ti je stalo....
Ja neznam šta da ti drugo kažem, jer pitaš za savjet curu koja je ružna glupa, koja je uništila sve svoje veze, i koja je sklona samoranjavanju.... nat gud

ZA MOJE BLIZANKE:
Znam da čitate ovaj blog, iako ne komentirate mad a i znam da se ljutite pitaj boga zašto, ako je to još zbog rođendana ili zbog Antonija, možete si pojebat sve po spisku, počupat si kose i zabit si ih u uši ja se više neću družit s vama....

I NAPOKON, ZA SVE MOJE BIVŠE DEČKE:
Leave me alone! Šta vam je ljudi moji, ovo još u životu nisam doživila!!! A da me prestanete zajebavat i ostavite me na miru?!!


Ok, mislim da je to to....hehe, ne obazirite se previše, i odite malo na ovu stranicu da se zabavite
http://s3.bitefight.ba/c.php?uid=71890


|Komentiraj 27| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.