Saucerful of secrets

21.11.2005., ponedjeljak

AIN'T IT FUN???

Bok. Opet me komp zajebava! Dobila sam nove zvučnike fora su neki sivi! nemam ideja za pisanje nekaj ću smislit opet ću stavit riječi neke pjesme ak imate neku posebnu želju napišite ju u komentare. Danas ćete dobit.... još ću vidjet. E pliz ak neko zna kak se stavlja glazba nek mi napiše u komentarima!!!! OVO JE SAD NEKI OGLAS: TRAŽE SE BUBNJAR I BAS GITARA po mogućnosti iz Zagreba ZA JADNI ROCK BEND! gitaru svira Edo (KIRK HAMMIT) i pjevam i ak treba sviram klavir JA. JAVITE SE OČAJNI SMO! Ajmo osnovat klub u kojem će sudjelovat svi koji mrze narodnjake i šminkere nekak ih treba sve uništit. Najbolji su mi oni kaj nas prvo izvrijeđaju pa onda kažu kak su oni dpbri prema nama i tolerantni, a mi njih mrzimo. Jebo ih u glavi imaju paprikaš. Treba im stavit jednu lijepu sliku s mrtvačkim glavama i s puno krvi pa da zovu starce po noći jer se boje. Tak sam destruktivno raspoložena!!! Budem onda i stavila tak neku ojesmu. Morat ću za pol sata u školu. Imamo tak odvratan ručak. ko da jedemo mozgove bolesnih ptica i grembine noge (to je jedan čudni iz našeg razreda) bit će ples uskoro kod nas u školi. ZAKLJUČAK: DDDDDDOOOOOOOSSSSSAAAADAA!!! Puštat će Britney, EMINEMA i šta ja znam kaj se sad još sluša, a vjerojatno ćemo ih Edo i ja na koljenima molit da puste nekakav rock čak i u NAJGOREM SLUČAJU Green day ili nešto novije bezvezno... BEZ UVREDE. Sad će se vjerojatno svi blogeri uvrijedit, ali meni Good Charlote, Green day i kaj ja znam kaj sve ne zvuče malo pičkasto i više su mi neki pozeri... I ZAR JE PRAVILO DA AKO SLUŠAŠ GUNS N' ROSES NE SMIJEŠ SLUŠAT NIRVANU I OBRNUTO???? Šta mene briga šta su se Kurt i Axl svađali njihova stvar! I KAJ NITKO NE ZNA NAPISAT "GUNS N' ROSES" Fakat se divim svima koji to znaju točno napisat jer sam naišla na 100 blogova gdje to krivo piše. SVAKA ČAST LJUDI!!! Evo stavit ću riječi od gunsa AIN'T IT FUN:
"Ain't It Fun"

Ain't it fun when you're always on the run
Ain't it fun when your friends despise what you become
Ain't it fun when you get so high
Well... that you, you just can't come
Ain't it fun when you know that you gonna die young

It's such fun
Good fun
Such fun
Such fun
Aah such fun
Such fun
Such fun aah
Yeah fun,
Just fun
Such...

Ain't it fun when you taking care of number one
Ain't it fun when you feel like you just gotta get a gun
Ain't it fun when you just can't seem to find your tounge
Cause you stuck it too deep into something that really stung
It's such fun, ah

Well, so good to me, they spit right in my face
I didn't even feel it
It was such a disgrace

I punched my fist right through the glass
I didn't even feel it
It happened so fast

Such fun
Such fun
Such fun
Ah such fun
Such fun
Such fun
Ah such fun

Ain't it fun when you tell her she's just a cunt
Ain't it fun when you she splits you and leaves you on the bum
Well, ain't it fun when you've broken up every band that you've ever begun
Ain't it fun when you know that you're gonna die young

It's such fun
Such fun [x 13]

To bi bilo to e i Iron man: krivo sam nekaj u komentarima napisala SORRY, al inače ti je super blog.
AK OĆETE VIDJET NEŠTO SMIJEŠNO: BRITNEY S MALO PUNO RUŽNIJOM FACOM ODITE NA ALTIĆKIN BLOG IMATE JU DOLE U KOMENTARIMA
BBBBOOOOOOKKK...... SEE YA IN HELL.......SUCH FUNNNNNN.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 11:44 - Komentari (10) - Isprintaj - #

17.11.2005., četvrtak

POSEBAN POST

Znam kako se čini... dva posta u jednom danu luda sam.. ovo zbilja ne morate čitati to mi je za dušu..
OVO JE KRATKI (možda i dug ko zna) PREGLED O GRUPI PINK FLOYD:
Pink Floyd

Pink Floyd su osnovani 1965. godine pod imenom "Sigma 6". Zatim su promijenili ime u "The T-Set", pa "The Meggadeaths", "The Architectural Abdabs" (u nekim biografijama se ovo navodi kao netočno), "The Screaming Abdabs" i na kraju samo "The Abdabs". U to vrijeme, kada su bili poznati kao "The Abdabs") bend su sačinjavali: Roger Waters,gitara, Clive Metcalf,bas, Richard Wright,klavijature, Nick Mason,bubnjevi, Juliette Gale i Keith Noble,vokali.
"The Abdabs" su uglavnom svirali rhythm and blues. Jueliette Gale se kasnije udala za Richarda Wrighta. Nakon toga su ona, Keith Noble i Clive Metcalf napustili bend, a Waters je doveo Bob Closea i Syda Baretta kao gitariste. Kasnije je Close otišao, čime je praktično nastala prava Pink Floyd postava. Krajem 1965. su postali "The Pink Floyd Sound", onda samo "The Pink Floyd".
Ime Pink Floyd su uzeli od dvojice blues umjetnika Pinka Andersona i Floyda Councila, čije je ploče imao Syd Barett u svojoj kolekciji.

Pink Floyd su počeli privlačiti pažnju sredinom 1966.g., konstatno svirajući u londonskim klubovima kao sto su "The UFO Club" i "The Marquee Club's Spontaneous Underground". Negdje u ovo vrijeme su prestali snimati obrade pjesama, i počeli praviti vlastite pjesme. Gotovo sve pjesme bile su isključivo Barettova djela. U to doba su bili najglasniji i "najčudniji" bend; bili su underground bend.
Njihova underground popularnost dovela je do singla "Arnold Layne" koji je izašao u martu 1967.g.,a dospio je na 20. mjesto britanskih listi. Sljedeći singl bio je "See Emily Play", na listama je ostao 7 sedmica, dospjevši do 6. mjesta. Njihov prvi album zvao se 'The Piper At The Gates Of Dawn', također je ostao 7 sedmica na listama dosegnuvši 6. mjesto.

Uspjeh koji je popratio prva dva singla, kao i neki drugi faktori, izgleda da su bili previše za Baretta. Počeo je uživati u sve većim i većim količinama droge, čime je postao nepredvidljiv na nastupima i u studiju. Ostali članovi benda odlučili su dovesti dodatnog (ritam) gitaristu u bend; prijatelja kojeg su poznavali jos iz školskih dana - Davida Gilmoura koji je stekao ugled u bendu Joker's Wild, i kao gitarista i kao vokal. Barettovo stanje se sve više pogoršavalo tako da jedne večeri jednostavno nisu navratili po njega kad su išli na jedan nastup. Jedini album na kojem su sva petorica (Barett, Gilmour, Mason, Waters, Wright) bili zajedno je 'A Saucerful Of Secrets' izdan 1968.g.
Odlaskom Baretta iz benda počinju svirati muziku karakterističnu samo njima - "Floyd sound", rješavaju se svog psihodeličnog prizvuka iz prvih pjesama. Iako su mnogi čuli za njih nito nije znao zapravo ko čini Pink Floyd, bili su vrlo mističan bend, nikada se nisu previše pojavljivali u medijima.

Planetarnu popularnost Pink Floyd postižu konceptualnim albumom 'Dark Side Of The Moon' izdanim 1973.g., te tada postižu veliku popularnost i u Americi. Ovaj album je ostao na Top 200 albuma Billboard liste čak 14 godina, a prodao se u 25 miliona primjeraka! Na turneji nakon ''Dark Sidea…'' upotrijebili su nevjerovatne vizualne efekte kao sto su goreći gong, čudoviste s laserskim očima i avion koji se srušio na pozornicu sa zaglušujućim bljeskom.1975.g. izdaju album 'Wish You Were Here' posvećen Sydu Barettu.
Još jedan veliki preokret u njihovom stvaralaštvu je konceptualni album 'The Wall' izdan 1979.g., a snimljen je istoimeni film sa Bob Geldofom u glavnoj ulozi i njihovom muzikom. Pjesma ''Another Brick In The Wall Part 2'' izazvala je proteste konzervativnih engleskih prosvjetnih radnika zbog stiha:''we don't need no education…''Wall turneja bila je jedna od najboljih i najzahtjevnijih u povijesti rocka. Održano je 29 nastupa na kojima je bio sagrađen zid visok 25 metara i dug 80 metara. Koncerti su se sastojali od dva dijela, u prvom dijelu zid se gradio između publike i članova benda, da bi se u drugom djeli koncerta zid rušio. The Wall je zapravo bio simbolički prikaz otuđenja, nekomunikacije između ljudi; pomalo ironično to je zapravo i razlog nesuglasica izmedju Watersa i ostatka benda. 1980. grupu je napustio Richard Wright.

1983.g. izdaju album 'The Final Cut' koji je praktično bio Watersov solo album. 1985.g. Waters odlazi iz benda, i tada je već bio gotovo siguran raspad benda. Te iste godine nastaju sudski sporovi izmedju Watersa i ostatka benda oko imena Pink Floyd. Waters traži pravo na korištenje imena, no sud odlučuje u korist ostatka benda. U međuvremenu Pink Floyd nije prestao postojati. 1987.g. Gilmour i Mason odlučuju se ponovo sastati, pridružuje im se Wright, te izdaju album 'A Momentary Lapse Of Reason' koji je postao hit i kreću na svjetsku turneju. 1994.g. izdaju album 'The Division Bell' koji također postaje hit. Turneja uz taj album bila ja spektakularna i mogla se mjeriti s njihovim najboljim danima u 70-tim.
Veliki uspjeh doživio je i album ''Pulse''. Njihov zadnji album izdan je 2000. godine i zove se ''Is There Anybody Out There-The Wall Live 1980-1981''. Radi se o koncertnom albumu s davne Wall turneje kojim su Floydi željeli oživjeti stare dane ponosa i slave.
Danas su Pink Floyd gospoda u zrelim godinama i s pokojim kilogramom viška, ali još uvijek stvaraju vrhunsku muziku i zadivljujuće koncerte, dokazujući da su najbolji predstavnici psihodeličnog rocka.

to su vam Pink Floydi:

Dave Gilmour:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

syd barret:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




- 15:37 - Komentari (16) - Isprintaj - #

The division bell

Malo me depresija primila, al brzo je prošla! Naime, pederi iz našeg glupog maloumnog razreda su me razljutili da ni sama ne znam kako! Cijelo vrijeme pod likovnim su me nešto bezveze podjebavali, a ja padam na te gluposti i lako se provociram. Još i naš crazy profesor koji me stalno tjera da nekaj radim i uvijek ja moram čistiti. Tolko sam bila napeta, kad je počelo zvonit Crkveno zvono. To malo opušta jer me podsjetilo na početak pjesme high hopes s ploče Division bell od Pink Floyda. Oni su ko stvoreni za mene. Još od kad sam bila beba volim ih slušat jer nešto ima u njima što drugi nemaju. Možda i dobre riječi... sve po malo! Ak je itko ikad čuo za grupe CAMEL i GENESIS ili ih sluša nek ostavi komentar! Bit ću sretna jer to su kvalitetne, ali većinom nepoznate grupe. Čitala sam tuđe blogove i skužila onog antifashista koji ostavlja uvredljive komentare. Zapravo on možda ima pravo... ne znam ne poznam sve te ljude pa ko zna! pitam se kak bi mene popljuvo! nema veze... ajmo dalje. Fali mi sunce... hladno je a ja mrzim debele jakne i svu tu toplu odjeću. Danas sam skoro zakasnila u školu jer mi se tako spavaloo..
Volim spavanje! Moj idealni život nalazi se u snu! Kad je ružan i to mi je dobro jer je bar uzbudljivo, kad je lijep onda isto. Takve gluposti pišem, nema veze kom se da čitat nek čita! Ima jedna slika od Cobaina s MTV Unpluggeda svi ju vjerojatno znaju (znam kak zvuči: gunsi i nirvana još i pink floyd sve suprotnosti mislit ćete ova je luda nema veze) koju sam si zalijepila na ormar kraj kreveta jer mi ima nešto u njegovu pogledu. Sad ne mislim na njegov život i probleme, nego mu je pogled malo zamišljen i dubok pa me tjera da ja počnem razmišljati o svom životu. Ne znam kako da to još opišem.
Volim lušati Nirvanu, ali nisam neki veliki fan. Možda ćete reći i da su Gunsi i Pink Floyd totalno različiti ali to je i najbolje od svega. Gunsi su žešći, a pink floydi blaži, ali imaju jak psihički utjecaj. Ovisi kako se osjećam! Ponekad mi se sluša nešto žešće pa pustim metallicu ili gunse, a ponekad nešto drugačije pa pustim PF ili led zeppeline, doorse ovisi...ak neko zna kak se stavlja glazba nek mi kaže evo riječi od high hopes:



(Music: Gilmour)

(Lyrics: Gilmour/Samson)

Beyond the horizon of the place we lived we ware young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Alone the Long Road and on down the Causeway
Do they still meet there by the Cut

There was a ragged band that followed in our footsteps
Running before time took our dreams away
Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground
To a life consumed by slow decay

The grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The nights of wonder

Looking beyond the embers of bridges glowing behind us
To a glimpse of how green it was on the other side
Steps taken forwards but sleepwalking back again
Dragged by the foree of some inner tide

At a higher altitude with flag unfurled
We reached the dizzy heights of that dreamed of world

Eneumbered forever by desire and ambition
There's a hunger still unsatisfied
Our weary eyes still stray to the horizon
Though down this road we've been so many times

The grass was greener
The light was brighter
The taste sweeter
The nights of wonder
With friends surrounded
The dawn mist glowing
The water flowing
The endless river

Forever end ever







- 14:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.11.2005., ponedjeljak

Forgive me, I'm in shit

Jooj, sorry svima. Opet me kompjuter zeza pa nisam mogla na internet. Baš mi se puno piše da nadoknadim... Pa za početak... E, da! Simforock je inače isto što i psyhedelic rock za metalca. To su npr. Pink Floyd, Jean Michelle Jear i tak neka sranja. Još ne znam baš radit na blogu tak da kad mi frendovi pokažu kak se stavljaju slike i ta sranja OBAVEZNO STAVLJAM!! Sutra mi je best frendu rođendan tak da SRETAN ROĐENDAN WRANE!!!!!! Dobro, to je bio glupi uvod. Svi mi pišu dobar početak, a kad ja pročitam vlastiti blog, pomislim kak je bezveze i dosadan. Onda mi nije jasno kak inače imam prejebenih ideja, a sada prah. Baš imam neki gadni prišt na nosu pa me jedan tip zezo da mi je fuji na vrh nosa(to je neka tam planina u Japanu). Baš je pubertet nešto zbog čega se osjećam kao da ću BREAKOUT!!! to je inače jedna pjesma od Foo Fightersa koju pjevam kad god poludim i bed mi je volja! Pa evo i riječi:
You make me dizzy running circles in my head
One of these days I'll chase you down
Well look who's going crazy now
We're face to face my friend
Better get out
Better get out
You know you make me break out
Make me break out
I don’t want to look like that
I don’t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
I don’t want to look like that
I don’t want to look like that
You know you make me break out
You can see this on my face
It's all for you
The more and more I take
I break right through
Therapy still scares me
Putting me on my back again
I may be crazy, little frayed around the ends
One of these days I'll phase you out
Burn it in the blast off
Burn it in the blast off
Watching me crawl away
Try to get out
Try to get out
You know you make me break out
Make me break out
I don’t want to look like that
I don’t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
I don’t want to look like that
I don’t want to look like that
Yeah
I don’t want to look like that
Break out
Break out
Break out
Break out
Go, go, go
You know you make me break out
Make me break out
I don’t want to look like that
I don’t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
I don’t want to look like that
I don’t want to look like that
Yeah
I don’t want to look like that
I don’t want to look like that
You know you make me break out
Make me break out
Make me break out
Yeah

Evo što mi pubertet čini! Mrzim glupi život, sebe tak sam si ružna, dosadna, glupa i znam da mi svi govore da previše filozofiram. Al zato što mi je sve što mi kažu glupo i nema smisla. Malo mi idu na živce oni ženski razgovori kao npr: kupila sam si novu torbicu JOOJ baš je lijepa roza i onak je mala slatka njanja bla bla!!!
Di vam je mozak!!! Jebote kako je evolucija tu pogriješila!
E i imam neku glupu foru koju mi je neko ispričo bez uvrede bosancima dobri ste:
Što je to ima 6 nogu dvije vise, a isto misle: Bosanac na magarcu! Glupo jelda...
Nema veze! Joj baš mi fale slike i neka glazba totalno mi je ovo jadno! Uf, slikali smo se u školi i bit će banana ko i svake godine! Ispast ću ko crna smrt jer ko i uvijek ja u crnom, a stara će srat. I onda mi neki dođu da sam ja darkerica.
PA JEL VI UOPĆE ZNATE KAJ JE TO! Onda bi i ljadro Zdenka koja sluša neke tam narodnjake bila darkerica jer je često u crnom. No jedan dio toga znači i klanjati se sotoni i fakat radit sranja, a ja to ipak nisam iako mnogi mi to znaju reć. Inače, kad ljudi vi pričate da ćete si razrezat žile, dajte malo razmislite. To su sranja! I ja stalno razmišljam o smrti i stalno se želim ubit i ponekad mi dođe da to stvarno napravim, al ipak imam granice! Pa razmislite malo! Nije vrijedno toga! Niti jedan glupi dečko il cura, loša ocjena neko sranje ne može te natjerat da si oduzmeš život! Pa ajde! Stari mi je umro prije tri godine jer je bio jedan ludi roker koji se nije znao izboriti za sebe. Ostavili su ga samog u nekoj šupi od stana kad je imo 12 godina. Starci su mi se rastali kad sam imala 2g. Stari me posjećivo jednom godišnje. Ponekad mi se čini da je glazbu volio više od mene! I onda ga je alkohol ubio! Bila sam shrvana! Htjela sam se ubit, ali sam se ipak pravila da me to uopće ne pogađa! Svi koji imate takvih problema promislite da ste vi možda s razlogom tu i da vas neka sranja ne mogu dovesti do smrti! Bit će puno kojima ćete vi falit! Smrt me fascinira jer je to nešto što ne poznam i pitam se što uopće dolazi iza nje. Ima još puno razloga! Ipak ŽIVIM! E ZBILJA MI JE ŽAO AK SAM VAS S TIM ZAGNJAVILA NE MORATE ČITAT AK VAM SE NE DA JER TO SU ONA MOJA FILOZOFIRANJA KOJA SAM SPOMENULA DA DRUGE NARVIRAJU! SORRY!
Evo, puno sam pisala jer vjerojatno opet neću moć dugo pisat pa zbogom!
Pozdrav svima! DON'T LET ROCK 'N' ROLL TO DIE! WE ARE HERE! LONG LIVE ROCK 'N' ROLL!
- 20:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

02.11.2005., srijeda

Koja sreća!

Danas smo trebali pisat test iz kemije, ali pošto niko ne kuži uspjeli smo ju namolit da ne pišemo pa smo vježbali. Nije ni pitala zemljopis. Koja sreća. Sad sam u školi na informatici i žurim se da napišem što više. Jedan dečko iz razreda je trčao i zabio se u staklo od vrata i završio na hitnoj. Sad sam ja nekaj trebala pisat ko iskaz jer sam svjedok. To mi je bio šok. Al dečko je u bolnici i mislim da će mu bit dobro. E nemam više vremena BOK! p.s. SIMFOROCK FOR DEATH
- 13:14 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Vjerojatno ću rijetko pisat i bit će bezveze, al vrijedi pokušati! Nadam se da ću ponekad dobit i koji komentar makar bio loš...


Web Counter
Web Counter

Linkovi

Nešto sa strane:

Volim:
-crno
-rokere i metalce, pametne dečke
-sve iz benda CHAIN LINKS!
-family & friends
-klavir
-SIMFOROCK
-AXLA ROSEA
Ne volim:
-narodnjake(bez uvrede onima koji ih slušaju)
-svoj život
-rozu boju i ostale svijetle
-još neke
sjetit ću se još toga poslije..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA: i slike al ne moje

-Crna sam
-Mršava
-čudna
-idem u 8a
-sviram klavir
ima još toga.. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

syd barrett
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us