blog layouts

blog layouts




(Evo, ovo sam ja ali još u 8. razredu-sad sam već velika curica)

Prvo dakle o meni. Šećer na početku (ha, ha.. Moš si mislit!!) Imam plavu kosu, plave oči. Dakle plavuša 100%. Glupa... A kad-kad... Ovisi kakav je dan... A što se može... Inaće sam... Luda totalke, spaljevina (kako bi moj frend rekao).
VOLIM: dečke, izlaziti, zabavljati se, smijati se, baviti se nekim sportom, plesati, frendiće i frendičice, lude (u pozitivnom smislu) ljude, spavati, telefonirati i pisati sms-ove, mačke, pse, ZMIJE (obožavam), voziti se na motoru, izvoditi gluposti, markice, čitati... Ma uglavnom sve što vole mladi.
NE VOLIM: JESTI, dosadne ljude, biti doma (osim kad sam sama), sms-ove u stilu: "Kaj se radi?" (na to poludim)... Da se mene pita i da mogu, zabavljala bi se dan i noć.
Ponekad me malo depresija zna uhvatiti ali to, naravno, ne pokazujem. Slušam RHCP, komercijalu, house, trance, techno...

Blogovi koje čitam:

duffman
ayap
ivee
Puma
girl 2007


MOJI KARLOVČANI:
traPe
Biba
Miloš
heraklo
tomasini
Ludi Mata
Matija
trek4.4k
HIV pozitivna
Bikerski blogach

somebody


Evo i pjesmice za bolji ugođaj!!

Free Music

Free Music



Free Music

Ludnica!

ponedjeljak, 24.09.2007.

Kako se čuda događaju....

Jednom nešto osjetiš i ne znaš što to je. Na kraju shvatiš da je to možda ono malo tinjanje, ona mala jeka u tebi što vrišti i neda ti mira. Možda ljubav??
Počinješ razmišljati o tome ali ne shvaćaš ćak ni razlog zašto to radiš. No ti i dalje samo razmišljaš, zakopavaš se u duboke osjećaje, više ne znaš ni kako van iz svega toga i postaneš zarobljen sam u sebi. Hvata te neki nemir čudan, tjeskoba..... I odjednom.. Sve to lagnao nestaje, postaje zaborav, samo ružan san, neko sjećanje... I nema ga više! Počinje ti faliti, nemaš osječaja sigurnosti, dolaziš u situaciju da želiš razmišljati, da želiš sve ponoviti, a da opet ne znaš zašto, opet bez razloga. Ali toga i dalje nema..... Nema nemira, nema titranja, onog slatkog osmjeha od srca pokazanog.... Samo mir.. Kao da si sam usred pustinje, želiš se pomaknuti, a ne znaš kamo, na kojoj strani je "izlaz".
Dok.........
......ne dođe drugi put. Srce lupa, suze spremne u očima, sjećanja se vraćaju, lagano se sve budi, počinješ misliti o životu, o sebi, o ljudima oko sebe.... I sretan si. Ali onda dobiš jedan veliki odgovor koji nisi ni očekivao pa shvatiš da je to sve bila jedna velika greška. Shvatiš jednostavno: TO JE ŽIVOT!!!! crycrycrycrycrycrycry

- 16:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 15.09.2007.

Dali znaš da....

...da se u prosjeku godišnje dogodi do 13 000 potresa?
...da je najteži, ikad pronađen, ljuskaš bio jastog težak 19 kg, uhvačen 1934. godine
...puž ima 2 para ticala na glavi - jedan duži (nama vidljiv) na kojemu su oči i jedan kraći par koji koristi za miris i osjećaj okoline u kojoj se nalazi?
...štucanje u prosjeku traje 5 minuta?
...u Coca-Coli ima toliko šećera da kad bi pojeli istu količinu običnog (samog) šećer, povratili bi?
...je jezik plavog kita dugačak kao jedan slon?
...se 10% soli prikupljene u svijetu koristi za odleđivanje puteva u SAD-u?
... da nemamo sline, nebi osjetili okus jer ako se hrana na jeziku ne pomiješa sa slinom, žlijezde za okus ne funkcioniraju?
...je naj sporija riba na svijetu morsku konjic koji liva brzinom 0.016 km/h?
...žene trepću duplo više puta od muškaraca?

Konačno se i ja pojavila... Nisam bila na praznicima nego na mučenju... Cijelo ljeto razredni ispiti (6 razrednih ispitaeek) pa je bilo jako napeto i ni malo vremena za pisanje.... Ali sad ću ja to nadoknadit. Probat... Hehe cerekcerekcereksmijehmahmah

- 12:36 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta ali ništa pametno!!!
































































layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ponešto o meni
MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace

Tipična ja... Kao preslikana... Hehe!
myspace layout

myspace layout