blog layouts

blog layouts




(Evo, ovo sam ja ali još u 8. razredu-sad sam već velika curica)

Prvo dakle o meni. Šećer na početku (ha, ha.. Moš si mislit!!) Imam plavu kosu, plave oči. Dakle plavuša 100%. Glupa... A kad-kad... Ovisi kakav je dan... A što se može... Inaće sam... Luda totalke, spaljevina (kako bi moj frend rekao).
VOLIM: dečke, izlaziti, zabavljati se, smijati se, baviti se nekim sportom, plesati, frendiće i frendičice, lude (u pozitivnom smislu) ljude, spavati, telefonirati i pisati sms-ove, mačke, pse, ZMIJE (obožavam), voziti se na motoru, izvoditi gluposti, markice, čitati... Ma uglavnom sve što vole mladi.
NE VOLIM: JESTI, dosadne ljude, biti doma (osim kad sam sama), sms-ove u stilu: "Kaj se radi?" (na to poludim)... Da se mene pita i da mogu, zabavljala bi se dan i noć.
Ponekad me malo depresija zna uhvatiti ali to, naravno, ne pokazujem. Slušam RHCP, komercijalu, house, trance, techno...

Blogovi koje čitam:

duffman
ayap
ivee
Puma
girl 2007


MOJI KARLOVČANI:
traPe
Biba
Miloš
heraklo
tomasini
Ludi Mata
Matija
trek4.4k
HIV pozitivna
Bikerski blogach

somebody


Evo i pjesmice za bolji ugođaj!!

Free Music

Free Music



Free Music

Ludnica!

srijeda, 04.04.2007.

Izumljen mobitel za Muslimane

Svi smo mi ponekad (ili uvijek kao ja) zaboravljivi i trebalo bi nas na svašta svako malo opominjati, možda bi ovakav jedan izum i nama dobro došao?! Meni pogotovo.. Zaboravljam sve živo u roku par minuta.... Pogotovo kada trebam tablete piti (grrrrr).

Zbog sličnih (ali ne baš tako glupih "sitnica" na koje zaboravaljamo), u Holandiji je izumljen mobitel koji podsjeća kada je vrijeme za molitvu. Na umu su dizajneri imali korisnike mobitela, muslimane, koji sada mogu kupiti mobitel koji ima ugrađen kompas, tako da u svakom trenutku mogu odrediti pravac u kojem se nalazi Meka, dok se u telefonu nalazi lista svih vremena za molitvu, bez obzira u kojem dijelu svijeta se nalazili.

Ali to nije sve, NARAVNO... U memoriji telefona se također može naći autorizirana verzija Kurana na engleskom i arapskom jeziku. U sljedećih nekoliko mjeseci ovaj telefon će se moći kupiti u ostalim dijelovima Europe pa ako ste voljni moliti na arapskom ili engleskom, i usput biti podsječeni na to u određeno vrijeme, ova spravica je i za vas.

P.S. Post prije.... Nemojte se obazirat, kriza je prošla... mahmahmah

- 01:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta ali ništa pametno!!!
































































layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ponešto o meni
MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace

Tipična ja... Kao preslikana... Hehe!
myspace layout

myspace layout