blog layouts

blog layouts




(Evo, ovo sam ja ali još u 8. razredu-sad sam već velika curica)

Prvo dakle o meni. Šećer na početku (ha, ha.. Moš si mislit!!) Imam plavu kosu, plave oči. Dakle plavuša 100%. Glupa... A kad-kad... Ovisi kakav je dan... A što se može... Inaće sam... Luda totalke, spaljevina (kako bi moj frend rekao).
VOLIM: dečke, izlaziti, zabavljati se, smijati se, baviti se nekim sportom, plesati, frendiće i frendičice, lude (u pozitivnom smislu) ljude, spavati, telefonirati i pisati sms-ove, mačke, pse, ZMIJE (obožavam), voziti se na motoru, izvoditi gluposti, markice, čitati... Ma uglavnom sve što vole mladi.
NE VOLIM: JESTI, dosadne ljude, biti doma (osim kad sam sama), sms-ove u stilu: "Kaj se radi?" (na to poludim)... Da se mene pita i da mogu, zabavljala bi se dan i noć.
Ponekad me malo depresija zna uhvatiti ali to, naravno, ne pokazujem. Slušam RHCP, komercijalu, house, trance, techno...

Blogovi koje čitam:

duffman
ayap
ivee
Puma
girl 2007


MOJI KARLOVČANI:
traPe
Biba
Miloš
heraklo
tomasini
Ludi Mata
Matija
trek4.4k
HIV pozitivna
Bikerski blogach

somebody


Evo i pjesmice za bolji ugođaj!!

Free Music

Free Music



Free Music

Ludnica!

srijeda, 28.03.2007.

JA ĆU SE UBIT!!!!
yesyesyesyesthumbupthumbupthumbup
bangyesthumbup
mahmah

- 01:11 - Komentari (25) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.03.2007.

Malo običnog klafranja

Evo mene ljudi moji... Došla sam iz vana i bilo je poprilično dosadno... Uopće mi se nije dalo biti... Pisala bih nešto ali ne znam što jer sam u nedostatku inspiracije, a život mi je tako dosadan da nema nikakvih adrealinskih događaja.. Starim, starim... Jao...
Imam jedno pitanje za sve vas... Nemojte odmah misliti da me opet puca ona teška depresija kako to mene zna udarit u glavu pa ne pušta, samo obično pitanje....
JEL VAM SE IKADA DOGODILO DA VAM JE DOSTA ŽIVOTA IZ RAZLOGA ŠTO NE ZNATE ZAŠTO ŽIVITE I ŠTO MISLITE DA JE SVE ŠTO SE VAMA DOGAĐA NAJGORE??
Pitam jer se meni upravo to sada događa... Imam osječaj da se sve najgore što se može dogodit upravo događa meni. Od onda kada sam imala prometnu s motorom idem na sve moguće (ćak i nemoguće) pretrage i svaki puta otkrijem nešto novo, neko novo sranje, NARAVNO!!! Više ne znam što bi me moglo pogoditi, pa pitam... Jel to normalno, usput???
Pozz svima... mahmah

- 01:46 - Komentari (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.03.2007.

Sex povećava uspjeh prilikom polaganja ispita

Evo opet novog posta. Danas mi je tako dosadan dan da ni sama ne znam kaj bi sa sobom... Mrzim nedjelje!!! Nikad kraja tom danu, ne znam kaj bi radila, ne znam kud bi išla... Ma koma živa! I usput se moram svaku nedjelju svađat s mamom.. S njom isto nikako na kraj. Uvijek najpametnija i uvijek se samo nju sluša. Ma daj, e... No way! Poludim na to... Ali dobro, da se bacim na temu u skladu s naslovom.. Uživajte...

Njemački sociolog Werner Habermehl je izjavio kako običan sex može pomoći studentima da lakše polože ispite, te da dobiju bolje ocjene.
G-din Habermehl sa Univerziteta u Hamburgu je rekao kako su on i njegov tim vršili testiranje studenata prije i poslije sexa. Otkrili su da normalna sexualna aktivnost značajno povećava mentalnu sposobnost, te da studenti sa manjkom sexa imaju problema prilikom polaganja ispita.

Pozz!mahmah

- 15:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 14.03.2007.

Pivo - LJEKOVITO!

Evo ljudi, napunili ste stotku pa evo i novog posta. Baš kako sam obečala, zar ne??

Tko ga voli, voli ga (i vjerojatno se uništava njime), a tko ga kritizira, vidi u njemu samo kalorije i rast trbuščića (tzv. slavni pivski trbuh iliti pivska škemba pravo rečeno). Zna se, riječ je o....pivu! No, milijunima obožavatelja ove kapljice donose dobre vijesti: istraživanja pokazuju da bi se pivo moglo naći u redovima drugih popularnih prehrambenih artikala pa sada uz čokoladu, kavu i crveno vino i za pivicu možemo reći da moramo popiti koju čašićcu za bolje zdravlje. Tako više neće biti grižnje savjesti zbog posljedice "pivske škembe" nego će nam na pameti biti "to mi je za zdravlje" (mala utjeha, haha).

Jedan od sastojaka piva je, svima nama poznat (vjerojatno), hmelj, koji sadrži jedinstveni spoj. Taj spoj uništava enzime koji izazivaju rak. Taj spoj se zove Ksantohumol. One pive koje imaju gorči okus imaju i više tog spoja.

Koliko točno treba tog spoja da bi se iskusile sve koristi još se, naravno, ne zna ali spitivanja na miševima (jadni mali mišići, uvijek su nešto krivi) pokazala su da se on vrlo brzo metabolizira u organizmu, tako da je teško postići veće koncentracije u nekom određenom trenutku. No, to samo znači da treba uzeti još jednu čašu piva, ili dvije, tri, pet, deset.... Ma koliko kome treba.

I ljudi moji nemojte se bojati piti Karlovačko pivo, ono je još uvijek dobro! Hihihi! Ili jednostavno, ne gledajte glupe vijesti pa neće ni biti straha. partypartyparty Pozdrafffić svima. Ostavite mi puno komentara (ali ovaj puta ne morate navlačit do 100). mahmahmah


- 00:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 02.03.2007.

Sex čini ljude inteligentnijima

Kakav bi to bio moj blog da mi svaki 5 post nije o sexu ili kondomima? Nikakv.. Pa zato, evo malo zanimljivosti, istraživanja...

Werner Habermehl, sa Medicinskog istraživačkog instituta u Hamburgu, je rekao kako normalan seksualni odnos pozitivno utjeće na ljudsku inteligenciju. Kao rezultat tog njemačkog institu su ustanovili da seks stimulira rad mozga i na taj način čini ljude inteligentnijima. On je izjavio kako vođenje ljubavi ne uzbuđuje samo tijelo nego i mozak, jer se na taj način povećava količina adrenalina i kortizolnih hormona koji stimuliraju sivu masu. Profesor Habermehl je dodao kako endorfin i serotonin koji nastaju prilikom orgazma, zapravo utiču na jačanje samopouzdanja kod osobe, jer tijelo doživljava kako fizički tako i mentalni napredak.

Kratko ali jasno, zar ne? Zato ljudi... Ako želite bit bar ponešto inteligentniji... NAVALI NARODE!!cerekcerek To je sve od mene za danas.
(P.S. Ovaj put više ne pišem sljedeći post dok ne bude 100 komentara pa se potrudite ako vam se da.) mahmah

- 00:38 - Komentari (100) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta ali ništa pametno!!!
































































layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ponešto o meni
MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace

Tipična ja... Kao preslikana... Hehe!
myspace layout

myspace layout