blog layouts

blog layouts




(Evo, ovo sam ja ali još u 8. razredu-sad sam već velika curica)

Prvo dakle o meni. Šećer na početku (ha, ha.. Moš si mislit!!) Imam plavu kosu, plave oči. Dakle plavuša 100%. Glupa... A kad-kad... Ovisi kakav je dan... A što se može... Inaće sam... Luda totalke, spaljevina (kako bi moj frend rekao).
VOLIM: dečke, izlaziti, zabavljati se, smijati se, baviti se nekim sportom, plesati, frendiće i frendičice, lude (u pozitivnom smislu) ljude, spavati, telefonirati i pisati sms-ove, mačke, pse, ZMIJE (obožavam), voziti se na motoru, izvoditi gluposti, markice, čitati... Ma uglavnom sve što vole mladi.
NE VOLIM: JESTI, dosadne ljude, biti doma (osim kad sam sama), sms-ove u stilu: "Kaj se radi?" (na to poludim)... Da se mene pita i da mogu, zabavljala bi se dan i noć.
Ponekad me malo depresija zna uhvatiti ali to, naravno, ne pokazujem. Slušam RHCP, komercijalu, house, trance, techno...

Blogovi koje čitam:

duffman
ayap
ivee
Puma
girl 2007


MOJI KARLOVČANI:
traPe
Biba
Miloš
heraklo
tomasini
Ludi Mata
Matija
trek4.4k
HIV pozitivna
Bikerski blogach

somebody


Evo i pjesmice za bolji ugođaj!!

Free Music

Free Music



Free Music

Ludnica!

utorak, 16.01.2007.

Sretan završetak

Evo i mene, nakon dugo ne pisanja... Ne tako dugo ali kako su meni sporo dani prolazili čini se i mnogo dulje. Dakle, da prijeđem na stvar... Imala sam prometnu nesreću s motorom.
Završila sam u bolnici s potresom mozga, amnezijom (gubitak pamćenja) i sva isprebijena. Od tog "slavnog" događaja se ne sjećam niti mrvice (izbrisana su mi par dana unatrag, a i sada slabo pamtim kada mi netko nešo priča ili kada se nešto događa) tako da me nemojte pitati kako se to dogodilo. Sada mi je bolje. Ne smijem gledati u komp niti TV jer mi je mozak u kritičnom stanju. A i slova mi se mute podosta pa mi oprostite na profulanim slovima ako ih ima...
Unaprijed se ispričavam svima kojima nisam odgovorila na komentare (od datuma 11.1.) jer sam bila u bolnici. Ali obećajem da ću vam brzo odgovoriti, prvom prilikom.
Nadam se da će mi se oporavak ubrzati pa ću vam nastaviti pisati (kako kome) zanimljive postove. Ako ne, morat ćete se strpiti tih tjedan dana... Pozdrav svima!mahmah

- 11:37 - Komentari (22) - Isprintaj - #

srijeda, 10.01.2007.

Otrov škorpiona u liječenju raka mozga

Prva testiranja američkih znanstvenika pokazala su da bi sintetička verzija proteina prisutnog u otrovu škorpiona mogla poslužiti u borbi protiv raka mozga. Taj protein je (nazvan TM-601) uspješno prenosio radioaktivni jod direktno do tumora na mozgu, no čini se da posjeduje i vlastita svojstva primjenjiva u tretiranju raka, kažu znanstvenici iz Cedars-Sinai Medical Centera, u Los Angelesu. Istraživanje da ovaj protein ima neuobičajenu sposobnost prolaska kroz barijeru između krvi i mozga koja večini kemikalija onemogućava kontakt s tkivom mozga. TM-601 su razvili znanstvenici s University of Alabama koji su utvrdili da ovaj protein djeluje tako što onemogućava stanice tumora da se šire na okolno tkivo, koristeći se principom rada koji otrovu škorpiona omogućuje paraliziranje plijena. Dosadašnja testiranja provedena na 17 pacijenata su pokazala da je primjena TM-601 sigurna te da može znatno produžiti život osobama kod kojih se razvio tumor na mozgu. U sljedećim istraživanjima će znanstvenici istražiti djelovanje TM-601 na tumore dojke i debelog crijeva.

Osobno... Da imam rak mozga.. Ne znam baš jel bi dala da me liječe time... MRZIM ŠKORPIONE....puknucupuknucupuknucu To su mi definitivno najgore životinje... Fuj... Brrr...
Jednom sam bila na moru i ostavila prozor (kada sam išla navečer van) otvoren. I dođem ja doma, otuširam se, skinem se u piđamicu, idem leć u krevet, a onoeekeekeekeekeekeekeek iznad kreveta, na zidu, škorpion. Je da je bio skroz mali, mali, ali ja sam vrištala kao da sam vidjela nemam pojma što... Naravno, svi odmah dotrčali u moju sobu, (Što je??????) a ja vrištim zbog malenog (ODVRATNOG) škorpiona... ludUf... Lažna uzbuna....rolleyes Hehe... Pozdrav svima.... mahmahmah

- 12:59 - Komentari (14) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.01.2007.

Ledeno srce munje

Trebalo je zaviriti u unutrašnjost milijuna oblaka kako bi se shvatilo zašto iznad kopna ima puno više grmljavine nego iznad oceana. Munje i gromovi, naime, imaju veze s količinom leda u naoblaci. Atmosferski znanstvenici vjeruju da je sijevanje rezultat pražnjenja između kristala leda u oblacima. Kad su nedavno provedena istraživanja pokazala da grmljavinske oluje iznad kopna stvaraju oko 10 puta više munja nego one iznad oceana, neki su se počeli pitati nije li, ovisno o mjestu nastanka oluje, mehanizam zapravo različit?! Kako bi provjerili tu činjenicu, istražili su sve o tome. Otkrili su da oblaci koji sadrže istu količinu čestica leda stvaraju istu količinu munja, bez obzira gdje se nalazili. Očekivali su da će pronaći dramatične razlike iznad kopna i mora ali ih gotovo nije ni bilo pa su ostali iznenađeni. I na kraju je za više munja iznad kopna jednostavno odgovorna veća količina leda u oblacima.
O količini leda u oblacima ovisi i koliko će kasnije pasti kiše.
Sada se vremenska prognoza slaže bez pravog razumijevanja onog što se događa unutar oblaka. Možda sada možemo izbrojati količinu munja ispod oblaka i reći: "Znam kakva će kiša pasti".

I još jedna mala zanimljivost. Jeste li znali da kada sijeva možete brojati sekunde. I onda, od kada sijevne pa do prvog tona grmljavine, koliko ste sekundi izbrojali, toliko je kilometara daleko od vas nastala ta grmljavina (i toliko je daleko kilometara od vas "puknuo" grom, ako ga je bilo).

(Nadam se da ću imati puno komentarčića, pozdrav.)smijehsmijeh

OBAVJEST!!!! Ne znam jeste skužili, ALI.. Na mom blogachu imate i neke novitete... S lijeve strane, u boxu, vam je "chat" (ili nešto slično tome), a ako se skrolate (ili kak se to već kaže) po boxu malo niže, vidjet ćete i program za HTV1, HTV2, RTL i NOVU. mah

- 23:36 - Komentari (42) - Isprintaj - #

utorak, 02.01.2007.

Kišobran koji uvijek ostaje suh

Nano kišobran koristi najnovija otkrića nanotehnologije kako bi uvijek ostao suh. Kad dođete kući ne morate više tražiti mjesto gdje ćete ga odložiti da bi se posušio. Čak i po najgorim pljuskovima ovaj kišobran ostati će suh. Dovoljno je samo da ga dobro protresete prije nego uđete u kuću i bit će opet čist i suh kao što je bio i kada ste ga uzeli sa sobom. Tajna je u jednoj (već spomenutoj) riječi: nanotehnologija.
Nanotehnologija je pojam koji pokriva mnoga područja istraživanja objekata na "temi" atoma i molekula, a uključuje kontroliranu manipulaciju nanoskopskim strukturama (1 nanometar = milijarditi dio metra, što je otprilike osamdeset tisuća puta tanje od ljudske vlasi) i njihovu integraciju u veće komponente. Nano-kišobran napravljen je imitirajući prirodni fenomen - lotosov list. U prirodi mikroskopske, neravne nanostrukture na lišću lotosa proizvode jedan fascinantan efekt. Naime, blato i vlaga jednostavno će skliznuti s lista. To se događa zbog toga jer se na površini lista nalaze puno manja područja na koja se blato ili kapljice vode ne mogu zalijepiti.
Cijeli proces razvijen je u Švicarskoj nakon nekoliko godina znanstvenih istraživanja.

I na kraju, ako ste očekivali kišobran koji će izgledati kao da je izašao iz nekog science fiction filma, odahnite. Ovo je ipak, na kraju krajeva klasičan kišobran u prirodnoj veličini, s drvenom ručkom i automatskim mehanizmom za otvaranje i zatvaranje. Kišobran k`o kišobran.

P.S. Ljudi, svima vam želim sve najbolje u 2007. godini! Pozdrav!

- 11:19 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta ali ništa pametno!!!
































































layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ponešto o meni
MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace

Tipična ja... Kao preslikana... Hehe!
myspace layout

myspace layout