blog layouts

blog layouts




(Evo, ovo sam ja ali još u 8. razredu-sad sam već velika curica)

Prvo dakle o meni. Šećer na početku (ha, ha.. Moš si mislit!!) Imam plavu kosu, plave oči. Dakle plavuša 100%. Glupa... A kad-kad... Ovisi kakav je dan... A što se može... Inaće sam... Luda totalke, spaljevina (kako bi moj frend rekao).
VOLIM: dečke, izlaziti, zabavljati se, smijati se, baviti se nekim sportom, plesati, frendiće i frendičice, lude (u pozitivnom smislu) ljude, spavati, telefonirati i pisati sms-ove, mačke, pse, ZMIJE (obožavam), voziti se na motoru, izvoditi gluposti, markice, čitati... Ma uglavnom sve što vole mladi.
NE VOLIM: JESTI, dosadne ljude, biti doma (osim kad sam sama), sms-ove u stilu: "Kaj se radi?" (na to poludim)... Da se mene pita i da mogu, zabavljala bi se dan i noć.
Ponekad me malo depresija zna uhvatiti ali to, naravno, ne pokazujem. Slušam RHCP, komercijalu, house, trance, techno...

Blogovi koje čitam:

duffman
ayap
ivee
Puma
girl 2007


MOJI KARLOVČANI:
traPe
Biba
Miloš
heraklo
tomasini
Ludi Mata
Matija
trek4.4k
HIV pozitivna
Bikerski blogach

somebody


Evo i pjesmice za bolji ugođaj!!

Free Music

Free Music



Free Music

Ludnica!

srijeda, 27.12.2006.

Kondom protiv silovanja

Jedna je Afrikanka izumila kondom za koji tvrdi da služi sprečavanju silovanja. Kondom se pričvršćuje za nasilnikov penis, a može se odstraniti jedino operativnim putem. "Nikad ništa nije učinjeno da se pomogne ženi da ne bude silovana i smatrala sam da je vrijeme da to učinim", izjavila je 57-godišnja Sonette Ehlers, izumiteljica tvz. Rapexa. Naziv kondoma zapravo je složenica dviju engleskih riječi rape (silovanje) i sex. Ovaj bi zaštitni kondom, koji se nosi kao tampon, mogao drastično smanjiti broj silovanja u svijetu, nada se izumiteljica.
U Južnoafričkoj Republici, zemlji gdje se godišnje prijavi oko 50.000 silovanja i koje je nedavno proglašeno "svjetskim glavnim gradom silovanja", Rapex je postao stvar kontroverze, jer ga mnogi smatraju barbarskim izumom. Rapex se priljubi za kožu silovatelja, što ga zaboli i odvuče mu pažnju, dopuštajući tako žrtvi da pobjegne. Silovatelju će, tvrdi izumiteljica, tada jedino biti na pameti potražiti liječničku pomoć, nakon čega će i policija moći djelovati. Ovaj kondom, izrađen od lateksa, može se ukloniti jedino kirurškim putem. Osim preventivnog djelovanja od silovanja, ovaj kondom zaštitit će tako žene i od neželjene trudnoće i spolno prenosivog AIDS-a, kojeg ima svaki deveti stanovnik Južnoafričke Republike. Kondom još uvijek nije isproban na muškarcima.

Znači, svima koji želite probati taj začuđujući proizvod, znate gdje ga možete pronači. A vi, dečki, ako želite biti prvi muškarac na kojem će kondom biti isproban, slobodno potražite koju informaciju više o tome i prijavite se...

Svima, sa zakašnjenjem, želim sretan Božić. Pozz svima.

- 15:23 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta ali ništa pametno!!!
































































layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ponešto o meni
MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace

Tipična ja... Kao preslikana... Hehe!
myspace layout

myspace layout