blog layouts

blog layouts




(Evo, ovo sam ja ali još u 8. razredu-sad sam već velika curica)

Prvo dakle o meni. Šećer na početku (ha, ha.. Moš si mislit!!) Imam plavu kosu, plave oči. Dakle plavuša 100%. Glupa... A kad-kad... Ovisi kakav je dan... A što se može... Inaće sam... Luda totalke, spaljevina (kako bi moj frend rekao).
VOLIM: dečke, izlaziti, zabavljati se, smijati se, baviti se nekim sportom, plesati, frendiće i frendičice, lude (u pozitivnom smislu) ljude, spavati, telefonirati i pisati sms-ove, mačke, pse, ZMIJE (obožavam), voziti se na motoru, izvoditi gluposti, markice, čitati... Ma uglavnom sve što vole mladi.
NE VOLIM: JESTI, dosadne ljude, biti doma (osim kad sam sama), sms-ove u stilu: "Kaj se radi?" (na to poludim)... Da se mene pita i da mogu, zabavljala bi se dan i noć.
Ponekad me malo depresija zna uhvatiti ali to, naravno, ne pokazujem. Slušam RHCP, komercijalu, house, trance, techno...

Blogovi koje čitam:

duffman
ayap
ivee
Puma
girl 2007


MOJI KARLOVČANI:
traPe
Biba
Miloš
heraklo
tomasini
Ludi Mata
Matija
trek4.4k
HIV pozitivna
Bikerski blogach

somebody


Evo i pjesmice za bolji ugođaj!!

Free Music

Free Music



Free Music

Ludnica!

utorak, 10.10.2006.

Ja i još malo neštooo...

Još jednom pišem svoje boring stvarčice iz života ali kaj vam ja mogu...
Danas ništa novo... Malo mi je dan u banani zbog nekih glupih detalja ali nadam se da će sve biti u redu. Školu ne moram ni spominjati, i dalje je dosadnooooo... nutnutnut
Moje društvance? Joj ma oni su super... Danas mi je jedan frend (jedan od onih naj, naj, naj-onaj s motorom-Dino) poslao tak lijepu poruku... Baš kao pravi prijatelj! Bilo je tak lijepo za pročitat to da sam se rasplakala (ali od sreće ovaj put naughtynaughty). Baš je dobra osoba. Pre dobra!! Ma nemate pojma kako odlična... Nemam riječi! Zato sam i ja jako sretna što ima isto tako dobru curu koja ga, vjerujem, OBOŽAVA kao i on nju. cerekcerek (Kak slatko! cerekcerek) A i sretna sam jer imam takvog frendića.... Šmrc... Opet suze... deaddeadyes Joj... Ma ne znam kaj da kažem... Nema riječi kojima se može opisati tako dobra osoba. Već po 100-ti puta govorim, od kada sam se s njima skompala, kao da sam druga osoba... Joj... Kaj da kažem... Sva sam si happy kad se njih sjetim! Još malo pa će doć i cura od Dinota (od Dine... Kak to već ide gramatički) (Nina)... Nisam spominjala...... Ona živi u Rogoznici (to je negdje blizu Šibenika) pa mu je jako teško što je nema jer se ne mogu vidjeti svaki dan i uživati... nononono Ali zato im je sigurno slađe kad se vide nakon nekog vremena. Najslađi je takav zagrljaj. Ja tu curu nisam baš ovako upoznala ali koliko sam se naslušala, po njegovim (neprestanim) pričama, mislim da je odlična. Vidjela sam samo slike i čula sam ju na telefon... smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh I mogu reć da je cura skroz super i skroz simpatična... I baš sam sretna što se tako obožavaju-to se rijetko vidi. thumbup Za malo više od dva i pol tjedna će doći u Karlovac pa ću je i ovako upoznati... Tak se veselim... Kao malo dijete igrački! rolleyescerek
Idem ja sada ljudovi moji... Moram ić nešto za školu radit još...nononono

cerekcerekcerekcerekNINA & DINO FOREVERcerekcerekcerekcerek
(molite Boga za ovo)

- 19:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta ali ništa pametno!!!
































































layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ponešto o meni
MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace

Tipična ja... Kao preslikana... Hehe!
myspace layout

myspace layout