srijeda, 07.03.2007.

Homosexualnost,sta mislite?

Kako skola,meni ide dobro...neznam u ovih nekoliko dana imam neki sretan osjecaj,bas cudno..neznam zasto,mozda zbog klime,sunce sija i toplije je,ili zato sto sam napokon pronasla onog pravog decka kojeg VOLIM i neznam sta bi ucinila kad bi ga izgubila,vjerovatno bi bila nasmrt nesretna,ali jos nije do tog doslo...a valentinovo sam provela sama,,,kao i uvijek,jer tad nisam znala ovog decka..A bas sam ga pozelila..drago moje.ajde da ja vas vise nemucim sa sobom da ja pocnem pisati o jednoj temi..a to je DA LI OPRAVDAVATE HOMOSEXUALNOST,razlicita su tu misljenja,neki smatraju da je to normalno ali neki da je to Boziji grijeh i da se treba to zabraniti,znam 21 vijek je,furaju se cudni,ludi zivotni trendovi,ali ja ipak mislim da ako se dvije osobe vole da nije vazno kojeg je spola tj. sexualne orjentacije,nacionalnosi,te rasisticke naravi..itd.Mada je i meni tesko,cudno,i pomalo gadno gledati kada se dva decka grle,zastrasujuce ali svako ima pravo na svoj zivot,da li on bio homo ili sta ja vec znam...Zanimaju me vasa misljelja,da li mislite da je homosexualnost nesto najnormalnije,jer vremena se mjenjaju..ili ste ipak misljenja naucnika,da se samo zbog homosexualnosti pojavljuju ove spolne bolesti tj. SIDA i da ako se nastavi ovakvim nacinom zivota da ce odumrt covjecanstvo...vase MISLJENJE MOLIM....nut

- 10:00 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sta da kazem..sve o mom zivotu,o mojim bolnim trenutcima i svim onim neostvarivim snovima...








O MENI-
IME-Silvana
GODINA-15
SKOLA-ekonomska
Hobi-pisanje,crtanje,sport,izlasci...
Volim-plavu boju,stranu mjuzu,roditelje i brata,njemacki jezik,svog decka,chatat...bla bla bla
NE VOLIM-arogantne cure,skolu,moju razrednu,Paris Hilton,usisavati,pospremati sobu,ici sa mamom u shoping,naivne lake cure,kretene kao sto je moj bivsi decko,uciti...
MOJE DRUSTVO-nina,selma,melisa,edin,marko,keno,kile,nidle,majky,boris,vedrana.............

http://dragonfly23.blog.hr/slike/1620651270.jpg

http://images.google.ba/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fe/DimaBilan.jpg&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Dima_Bilan&h=400&w=300&sz=150&hl=bs&start=11&tbnid=GpA15fV_l1NOWM:&tbnh=124&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Ddima%2Bbilan%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Dbs%26sa%3DGdragonfly23cerekcerekcerekcerek

http://www.blog.hr/adminmax/img/design_preview/personal.gif