ponedjeljak, 26.09.2005.

Pjesma moje duše
(Ovo je pjesma o mojim ljudima...)

Vi što na leđima nosite
ponos djedova
a na usnama vam se osjeća
okus pogače ispod kamena.
Suncem užarene usne
u vama bude
kraljeve morskih obala.
Vjetar sa ušća
nosi mi miris
vašeg uzglavlja.

Kud god da pođem
pobjeći ne mogu,
Među vama kralj je jedan
što vječno kraljuje,
I zabranjen, i žedan
vječno caruje,
Mojim se cijelim
prostranstvom nastanjuje,
I srce ljudsko
ipak je shvatilo,
I cijeloga tebe
Kristu je predalo.

I sada želim samo reći
da od nas postoji netko veći.

- 22:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Ja sam samo Morski Putnik...

Ja sam samo Morski Putnik
zalutao u šumi.

Šuma moju dušu grije,
drage tajne vješto krije.
Pa iako nemam ogledalo morsko,
Nebo je čarobno i ovako – gorsko.

Inteligencija prirode zaista je jaka,
nju prepoznaje duša čudaka
Pa iako u bijegu odluta često
na izvoru svom ne izgubi mjesto.

O, dajte mi moja korita tuge
odnijet ću ih sve do duge
Vjerujem ja u svetost života,
u njem se krije sama ljepota.

Ja sam samo Morski Putnik
zalutao u šumi.

I samo ponekad, kada se pustim;
I samo ponekad, samo kada se pustim;
Čujem svoju dušu kako vrišti...
..............................................
šapuće: more...more...more...


- 22:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zapisi jedne duše

Sve pjesme i tekstovi zaštićeni su autorskim pravima !!


Da bi okusio sve okuse,
ne nastoj okusiti bilo što.

Da bi imao sve,
ne nastoj imati bilo što.

Da bi postao sve,
ne nastoj biti bilo što.

Da bi dosegao ono što ne poznaješ, moraš poći putem nepoznavanja bilo čega.

Da bi stekao ono što ne posjeduješ, moraš poći putem neposjedovanja ičega.

Da bi dosegao ono što nisi, moraš poći putem na kojemu nisi ništa.