06.08.2006., nedjelja

Kaj ima??!!

Danas je tak dosadan dan,sad sam se zbudila i evo me na internetu!Neznam kaj da denem pa bum dela slike od izleta u Vukovar.
Image Hosted by ImageShack.us
Vodotoranj...
Image Hosted by ImageShack.us
Nekakva ruševina,neznam kak se zove...
Image Hosted by ImageShack.us
Obnovljena crkva 2000.godine...
I to je to,dalje mi se neda nametati,da ne zaboravim,sutra idem k sestri na dva tjedna i želim puno komentara,ako vam to nije teško.PLIZ!!??

Pozdrav Ivi,Maji & Dani

01.08.2006., utorak

Nema naslova!!??

Dani prolaze kao vjetar i začas bu škola!!??Nažalost...
Još ima malo vremena do završetka praznika i ja ću još
malo do Đurđevca k seki da se izludiram do kraja prije škole!!!
Svaki dan se dosađivam do navečer dok ne idem na igralište ili
na sladoled ili pak k nekome da se zabavim...Neznam kaj da više
napravim sa svojim burazom,tak je smotan i stalno me zeza,a ja ludim...
Samo nek me zeza,bu se to njemu sve vrnulo kaj nebu znal kaj da dela,
pa bumo vidli ko bu koga zezal,a dobro,da ne duljim,više nemam inspiracije...
Puno pozdrava!!??

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3