30.04.2006. / nedjelja

RONALDINHO

EJ EVO VAM FILMICI O ONOJ OSOBI O KOJOJ SAM VAM TOLIKO PRIČAO I PRIČAO I PRIČAO.E PA SAD JE DOŠLO VRIJEME DA VAM POKAŽEM ŠTA TAJ ČOVJEK.DRUGI FILMIC JE BOLJI





OVAKO ON IGRA DANAS

- 20:29 - Isfuraj se (32) - Nebi ja trosio boju - #

Lektira!!!!!!!!!

Ej ljudi mrzim čitat i pisat lektiru.To je tako tapija da ja kad to pišem igram igrice na mobitelu.Zašto to postoji?Jos smo dobili nku debelu knjigu.20 000 milja pod morem.To trebam napisat za utorak kad počinje škola.zašto!!!!!!! Moramo napisat 6 stranica tog smeća.Upravo sad čitam tu glupu knjigu i dosađujem se upomoć.eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeeknononononononono

- 20:10 - Isfuraj se (2) - Nebi ja trosio boju - #

29.04.2006. / subota

Henry

ej ljudi evo vam malo o mojem najboljiem napadaću,on je igrač i po kao i Ronaldinho evo vam filmic o toj legendi

- 18:44 - Isfuraj se (1) - Nebi ja trosio boju - #

28.04.2006. / petak

JOJ!!!!!! TA PREHLADA!

EJ LJUDI MRZIM BITI BOLESTAN.MORAM KAO FOL MORAM PITI NEKE TRULEX LJEKOVE I ICI KOD DOKTORA I TAKO NEKE SPIKE.ŠMRK ŠMRK!EVO DA SAD NISAM BOLESTAN BIO BI SA SVOJIMA IZ RAZREDA U KINU.EJ NE MOGU NI GUTAT.VJEROVATNO CIJELI DAN NEĆU NIS JEST.ČAK NE MOGU NI GOVORIT KAKO SPADA.nonononononononononononononono

TO IZGLEDA OVAKO

Image Hosted by ImageShack.us

A OVO MORAM UZIMAT KAO "LIJEK"

Image Hosted by ImageShack.us
SILAPEN

- 10:10 - Isfuraj se (3) - Nebi ja trosio boju - #

04.04.2006. / utorak

Evo Malo Viceva

Bip,Bip

Kupila ciganka detektor lazi. Donese ga kuci i pita sina.
Ciganka:
- "Sta si dobio u skoli?"
Sin:
- "5! "
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Dobro,3 sam dobio..."
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Dobro,priznajem 1..."
Ciganka:
- "Kad sam ja isla u skolu, sve sam imala 5-ice!"
Uredjaj:
- "BIP!"
Cigan:
- "Sine, kad sam ja isao u skolu..."
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Tata,nisi isao u skolu ?!??!?"
Cigan:
- "Sine, nemoj da me zezas, ja sam ti otac!"
Uredjaj:
- "BIP!"

Novac

Mujo se napalio na tajnicu na poslu, ali je ova imala momka. Jednog dana joj rece:
- "Dat cu ti 3000kn ako mi das da te..."
Kaze ona:
- "Nema sanse!"
Kaze joj Mujo:
- "Bit cu brz, bacit cu novce na pod, ti se sagni po njega, i bit cu gotov dok ga ti podignes."
Kaze ona:
- "Hmmm...moram pitat momka."
Zovne tajnica momka, a on joj kaze:
- "Pitaj ga 5000kn, i pokupi brzo novce i on nece stici ni skinuti hlace."
Sat vremena kasnije, momak zove tajnicu:
- "Sta se dogodilo?"
Kaze ona:
- "Gad mi je platio u kovanicama!!"

- 17:42 - Isfuraj se (1) - Nebi ja trosio boju - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.