PUŠMIPULI

utorak, 19.09.2006.

VOZAČI VOZAČI

Idem na vozački. Konačno. Sa svoje 32 godine krenula sam obaviti i taj sretni događaj u životu. Hej , hej!!!! njami
Pitanja koja se iz dana u dan ponavljaju na našim televizijama je zašto toliko ljugi gine na našim cestama. Evo jednog laganog pokušaja rješavanja te misterije. Ako netko može reći da u roku od 5 dana tj. 5 sati predavanja prometnih pravila i zakonitosti može to primijeniti u praksi ja mu čestitam od sveg srca. Danas, npr. smo radili prometne znakove. U roku od sat vremena predavač je pokazao apsolutno sve znakove koji su nacrtani na onim panoima. Iako nisam mentalno retardirana niti previše paglu, nije mi jasno kako bih ja to mogla eventualno zapamtiti. Da ne govorim o tome da govori tako brzo da većina ljudi na predavanju nisu mogla uloviti o čemu on to dovraga priča. Moja je sreća da brzo pišem. Tip si je još uzeo za pravo da određuje što je nekome bitno za zapisati a što nije.
Stalno je pokazivao i naglašavao znakove koji se često pojavljuju na ispitima. To su vam ljudi dragi znakovi koje u 90% slučajeva nećete nikada u životu vidjeti. Proputovala sam pola Europe i nikada nisam vidjela te znakove koji se pojavljuju u testovima. Dakle, ti testovi služe da bi ljudi na njima pali i onda ponovno uplatili polaganje testova.
Tipično za nas. Jedva čekam što će biti za prvu pomoć.

- 21:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • KRATAK OSVRT NA NAŠE ŠKOLSTVO

Linkovi